تجلیل از عوامل اجرایی نخستین جشنواره استندآپ و اجرا در آران و بیدگل

اصفهان(پانا) - از عوامل اجرایی و داوران نخستین جشنواره استندآپ و اجرا در شهرستان آران و بیدگل طی آیینی در اقامتگاه بوم گردی قرص ماه این شهرستان تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۱۷۰۲۸۰
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از عوامل اجرایی نخستین جشنواره استندآپ و اجرا در آران و بیدگل

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل در حاشیه این مراسم در گفت و گو با پانا گفت: این جشنواره به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برای نخستین بار در این شهرستان برگزار شد و در مجموع در رقابت ۱۰۰ اثر پذیرفته شده در دبیرخانه جشنواره، ۱۶ اثر از سوی هیئت داوران به عنوان آثار برگزیده انتخاب و معرفی شد.

سعید ضابطی افزود: در مراسم تجلیل از عوامل اجرایی این جشنواره از مجتبی کفاش دبیر جشنواره، مجید نظیمی آرانی و ابوالفضل شکاری داوران جشنواره، سامان سعیدیان طراح پوستر، علی اصغر عدالت پور تدوین گر و محمدطاها نمکی عکاس جشنواره با اهدای لوح سپاس و تندیس جشنواره و هدیه تجلیل شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل با اشاره به همکاری دستگاه های فرهنگی در اجرای برنامه های فرهنگی هنری گفت: این جشنواره با همکاری حوزه مقاومت بسیج امیرالمؤمنین(ع) و کانون بسیج هنرمندان این شهرستان در قالب های «غرور ملّی، انقلاب اسلامی، بسیج سازندگی، مدافعان سلامت، دستاوردهای انقلاب، فرهنگ و هنر» برگزار شد.

ضابطی خاطر نشان کرد: دستگاه های فرهنگی و سازمان های مردم نهاد می توانند با اجرای برنامه های ارزشی و هنری ارزش های انقلاب را بین نوجوانان و جوانان زنده نگه دارند و لحظه‌های ماندگار را به منظور ارج نهادن به فرهنگ ظلم ستیزی و استکبار ستیزی نهادینه و ثبت کنند.

خبرنگار:محمد طاهانمکی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار