مسئول دبیرخانه دائمی آیین ها و همایش های مذهبی آران و بیدگل گفت:

پویش «به پاس پدر» در آران و بیدگل برگزار می شود<span style="font-size:14px;"><strong>خبرنگار:محمدطاها نمکی</strong></span>

اصفهان(پانا) _ پویش «به پاس پدر» در آران و بیدگل برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۱۶۵۷۷۳
لینک کوتاه کپی شد
پویش «به پاس پدر» در آران و بیدگل برگزار می شود<span style="font-size:14px;"><strong>خبرنگار:محمدطاها نمکی</strong></span>

حسن نبوی زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پانا در آران و بیدگل گفت: همزمان با سالروز ولادت امیرالمؤمنین حضرت علی(ع) پویش «به پاس پدر» در شهرستان آران و بیدگل برگزار می شود.

مسئول دبیرخانه دائمی آیین ها و همایش های مذهبی آران و بیدگل، افزود: در قالب این پویش، جمعی از جوانان در قالب تشکل هیئت های مذهبی و کانون های فرهنگی در محلات از پدران شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافعان حرم و مدافعان سلامت تجلیل می کنند.

حسن نبوی زاده افزود: همچنین طی مراسمی که همزمان با میلاد امام جواد(ع) و حضرت علی اصغر (ع) در روز دوشنبه ۴ اسفندماه ۹۹ از ساعت ۱۵ تا ۱۷ با رعایت پروتکل های بهداشتی در محوطه باز حسینیه حضرت علی اصغر(ع) چهارسوق برگزار خواهد شد، از ۱۱۰ پدر شهید با اهدای گلدان های گل تجلیل خواهد شد.

وی افزود: این همایش معنوی با سخنرانی حجت الاسلام «ابوالفضل سلیمانی» امام جمعه آران و بیدگل و مولودی خوانی مداح اهل بیت(ع) مهدی خطیب فر همراه خواهد بود.

مسئول دبیرخانه دائمی آیین ها و همایش های مذهبی آران و بیدگل بیان داشت: تلاوت قرآن کریم، تقدیر از پدر محسن خادم شهید مدافع سلامت شهرستان آران و بیدگل، اجرای مسابقه، قرعه کشی و اهدای جوایز به اسامی علی اصغر(ع)، اهدای گلدان های گل به پدران شهدا و دکلمه خوانی علی اصغر صفازاده از دیگر برنامه های این همایش معنوی است.

نبوی زاده افزود: این مراسم به همت هیئت و پایگاه بسیج حضرت علی اصغر(ع) چهارسوق و با همکاری اداره تبلیغات اسلامی، حوزه مقاومت بسیج امیرالمومنین علی علیه السلام ,دبیرخانه دائمی آیین ها و همایش های مذهبی, شهرداری و شورای هیئات مذهبی شهرستان آران و بیدگل برگزار می شود.

خبرنگار:محمدطاها نمکی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار