مرحله دوم جشنواره استعدادیابی «دیده شو» در آران و بیدگل برگزار شد

اصفهان(پانا) _ مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) آران و بیدگل گفت: مرحله دوم جشنواره استعدادیابی «دیده شو» با حضور ۳۰ برگزیده مرحله نخست در آران و بیدگل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۷۴۱۱۷
لینک کوتاه کپی شد
مرحله دوم جشنواره استعدادیابی «دیده شو» در آران و بیدگل برگزار شد

حسن سعدآبادی گفت: مرحله دوم نخستین جشنواره استعدادیابی «دیده شو» با حضور ۳۰ برگزیده مرحله نخست در استودیو تخصصی ضبط و تولید برنامه های تلویزیونی و رادیویی وابسته به واحد رسانه (طاووس بهشت) کانون فرهنگی هنری امام زمان (عج) شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) آران و بیدگل افزود: این مرحله از جشنواره با هدف شناسایی استعدادهای حوزه اجرا و گویندگی همزمان با اعیاد شعبانیه برگزار شد و ۱۰ استعداد برتر با رأی هیئت داوران به مرحله سوم و نهایی جشنواره راه یافتند.


سعدآبادی افزود: جشنواره دیده شو با رقابت ۱۱۰ شرکت کننده همزمان دهه فجر سال ۹۹ آغاز شده است و در سه مرحله برگزار می شود و مورد استقبال پرشور هنرمندان و مخاطبان قرار گرفته است.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) آران و بیدگل خاطر نشان کرد: هیات داوران این جشنواره متشکل از آقایان مهدی آقابیکی رییس کانون مجریان ایران و تهیه کننده و مجری صداوسیما، آقای مسعود صباغیان گوینده رادیو و خبرنگار شبکه خبر،و آقای محمد زری باف گوینده و مجری هستند.


سعدآبادی با بیا اینکه جشنواره استعدادیابی «دیده شو» بستری را برای دیده شدن استعداد های دیده نشده فراهم کرده است، افزود: این جشنواره توسط تیم تولید تخصصی طاووس بهشت وابسته به کانون فرهنگی امام زمان(عج) و دارای همکاری با سازمان صداوسیما تولید و اجرا می شود.


کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) شهرستان آران و بیدگل یکی از موفق ترین کانون های فرهنگی هنری استان اصفهان است که فعالیت های متنوع فرهنگی، هنری و مذهبی را در طول سال سیاست گذاری و اجرا می کند.

انتهای خبر /محمدطاهانمکی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار