زمان برگزاری لیگ برتر کاراته اعلام شد

تهران (پانا) - مسابقات لیگ برتر کاراته آقایان طی روز های ۱۲ الی ۱۵ اسفند ماه با انجام تست pcr برگزار میشود.

کد مطلب: ۱۱۶۵۹۹۵
لینک کوتاه کپی شد
زمان برگزاری لیگ برتر کاراته اعلام شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، با اعلام سازمان لیگ و مسابقات، لیگ برتر کاراته آقایان کشور از ۱۲ اسفند ماه با انجام تست pcr آغاز و ۱۵ اسفند ماه با برگزاری اختتامیه در سالن شهید افراسیابی تهران به پایان میرسد.

لیگ برتر کاراته آقایان با حضور ۲۳ تیم در قالب ۸ گروه برگزار میشود که طی اعلام سازمان لیگ چهار گروه اول روز ۱۳ اسفند و چهار گروه دوم روز ۱۴ اسفند مسابقات خود را پیگیری خواهند کرد تا تیم های راه یافته به مرحله نهایی روز ۱۵ اسفند ماه مسابقات خود را پیگیری خواهند کرد تا قهرمان سومین دوره مسابقات لیگ برتر (جام ولایت) شناخته شود.

برنامه کلی و اعلامی برگزاری مسابقات لیگ برتر به شرح زیر است:

چهار گروه اول تا چهارم:

زمان مراجعه به محل اسکان : مورخ ۱۳۹۹/۱۲/۱۲

پذیرش و اخذ تست و وزن کشی گروه یک و دو از ساعت ۷:۳۰ الی ۸:۳۰ ؛ پذیرش و اخذ تست و وزن کشی گروه سه و چهار از ساعت ۸:۳۰ الی ۹:۳۰ ؛ مسابقات مرحله اول چهار گروه اول از ساعت ۸:۳۰ صبح مورخ ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ در سالن شهید افراسیابی تهران آغاز میشود.

چهار گروه پنجم تا هشتم:

زمان مراجعه به محل اسکان : مورخ ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ ؛ پذیرش و اخذ تست و وزن کشی گروه پنج و شش از ساعت ٨ الی ٩ ؛ پذیرش و اخذ تست و وزن کشی گروه هفت و هشت از ساعت ٩ الی ١٠ ؛ مسابقات مرحله اول چهار گروه دوم از ساعت ۸:۳۰ صبح مورخ ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار میشود.

مسابقات با انجام رقابت های کاتای انفرادی و تیمی برابر برنامه اغاز می گردد.و پس از رقابت های کومیته از هر گروه تیم اول(جمعا چهار تیم برتر هر چهار گروه) به محل اسکان باز می گردند.

مسابقات مرحله دوم و اختتامیه روز جمعه مورخ ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ از ساعت ۸:۳۰ با حضور ٨ تیم برتر گروه های هشت گانه در سالن شهید افراسیابی تهران آغاز می گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار