کاظمی: اپلیکیشن عفاف و حجاب به زودی در شبکه شاد رونمایی می‌شود

۴ میلیون دانش‌آموز در اردوهای مجازی راهیان نور مشارکت داشته‌اند

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با بیان مشارکت 4 میلیون دانش‌آموز دراردوهای مجازی راهیان نور از رونمایی از اپلیکیشن عفاف و حجاب در حوزه‌های شناختی، تبلیغ و ترویج و پاسخگویی به شبهات در آینده نزدیک و در شبکه شاد خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۶۵۸۸۰
لینک کوتاه کپی شد
کاظمی: اپلیکیشن عفاف و حجاب به زودی در شبکه شاد رونمایی می‌شود

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی،‌ علیرضا کاظمی دوشنبه شب در بدو ورود به استان به همراه مدیر کل و تنی چند از مسئولین آموزش و پرورش استان، به دیدار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند رفت.

وی در دیدار با آیت ا... عبادی، اظهار کرد: نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی منشأ خدمات و برکات فراوانی به ویژه در حوزه تربیتی، فرهنگی، پرورشی و اعتقادی است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش؛ با بیان این که آموزش و پرورش استان به مدد تیم فعال، کارشناس وبا رویکردارزشی وانقلابی خودگام های مؤثروبلندی در حوزه های مختلف علمی، تربیتی، فرهنگی، هنری و اعتقادی برداشته است، تصریح کرد:رسالت آموزش و پرورش با توجه به هجمه های متنوع دشمن در میادین فرهنگی بسیار حساس و خطیر است.

این مقام مسئول در وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تربیت بیش از3هزار و 200 نفر حافظ کل قرآن و بیش از 5 میلیون حافظ جزء 30 و حفظ5 جزء قرآن مجید، در دولت تدبیر و امید، بیان کرد: در سال گذشته 2 میلیون و 800 دانش آموز دخترو پسر کشور موفق به حفظ جزء سی ام قرآن کریم شدند.

وی از حفظ به عنوان حلقه اتصال، روان خوانی و روخوانی قرآن کریم یاد کرد ابراز داشت: توسعه و ترویج فرهنگ نماز، قرآن و عترت، فرهنگ ایثار و شهادت و عفاف و حجاب سه استراتژی مهم وزارت آموزش و پرورش در حوزه تربیتی، فرهنگی و پرورشی به شمار می روند.

معاون وزیر آموزش و پرورش از دو برنامه آموزش عملی نماز در پایه سوم ابتدایی و برگزاری پیش اجلاسیه های نماز به عنوان نقطه عطف وجریان سازترویج وتوسعه فرهنگ نمازدرمدارس یادکرد و ادامه داد: توسعه فرهنگ مقاومت، ایثاروشهادت مهم ترین و حیاتی ترین وجه ممیزی انقلاب اسلامی درگفتمان جهانی است که ازسوی این معاونت دنبال می شود.

وی، با اشاره به رونمایی از اپلیکیشن عفاف و حجاب در حوزه های شناختی، تبلیغ و ترویج و پاسخگویی به شبهات در آینده نزدیک و در شبکه شاد خاطر نشان کرد: یکی دیگر از برنامه های مهم آموزش و پرورش ترویج و توسعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در مدارس کشور است.

به گفته کاظمی در سال تحصیلی جاری و تا کنون بیش از 4 میلیون دانش آموز دختر و پسر دوره متوسطه به صورت ترکیبی از خدمات اردوهای راهیان نور که به صورت مجازی و در شبکه شاد در حال برگزاری است برخوردار شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار