در مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی تربیتی کشور؛

کاظمی: با رصد آسیب‌ها مشکلات کانون‌های فرهنگی تربیتی را حل کنیم

کرج (پانا) - معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش گفته است با رصد آسیب‌ها مشکلات کانون‌های فرهنگی تربیتی حل شود.

کد مطلب: ۱۱۶۴۲۶۲
لینک کوتاه کپی شد
کاظمی: با رصد آسیب‌ها مشکلات کانون‌های فرهنگی تربیتی را حل کنیم

علیرضا کاظمی، معاون پرورشی وزیر در آموزش و پرورش در مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس کانونهای فرهنگی تربیتی کشور در البرز که با پیام وزیر آموزش و پرورش، مدیر کل آموزش و پرورش البرز و جمعی از مسئولین کشوری و استانی در کانون شهید فهمیده استان البرز برگزار شد. اظهار کرد: با همت و تلاش مدیران در کانون‌ها اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد و این کانونها راهبردی‌ترین بخش آموزش و پرورش است که بهترین موقعیت‌های تربیتی رشد دهنده را برای دانش آموزان کشور فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: برای مثال تمرکز مدرسه بر روی فعالیت های آموزشی و تمرکز کانون‌ها روی فعالیت‌ها و موقعیت های تربیتی است.

کاظمی افزود: نقطه اتصال کانون‌ها به مدارس باید محکم تر شود تا این نقاط به سلایق دانش آموزان کمک کند. با آسیب شناسی می‌توانیم مشکل کانون ها را حل کنیم.

سالار قاسمی، مدیر کل آموزش و پرورش البرز در مورد فضیلت و برکات قرآن تلاوت شده، مطالبی را بیان کرد و گفت:شهدای بزرگی مانند شهید فلاح نژاد، شهیدفهمیده، شهید محمدی از الگوهای تربیتی این استان هستند‌.

وی اضافه کرد: ضرورت هویت بخشی ما در راستای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب کانون های موجود هستند که در جنگ نرم امروزی ارزش کاری آنان بالاتر رفته و بسیار ارزشمند است.

مدیر کل استان گفت: نگاه مرکز ی که به کانونها داریم اشتباه است و این نگاه باید از بین برود و کانون های فرهنگی تربیتی به اصالتش برسد و در این صورت به موضوعات و ماهیت های آنها بیشتر توجه شود. دانش آموزان باید در همین کانون ها اوقات فراغتشان را بگذرانند و هنر گویندگی و... را یاد بگیرند که کلید توسعه کانون ها در دست نوجوانان و جوانان است.

در پایان از پوستر کانون‌های فرهنگی تربیتی کانون شهید فهمیده رونمایی شد.

دانش آموزان خبرنگار: نادیا مرانی- ام البنین کلگویی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار