تست دوپینگ نایب قهرمان کشتی فرنگی المپیک مثبت شد

تهران (پانا) - تست دوپینگ نایب قهرمان کشتی المپیک لندن مثبت شده و این ورزشکار باید آماده سپری کردن دوران طولانی مدت محرومیتش باشد.

کد مطلب: ۱۱۶۵۳۱۸
لینک کوتاه کپی شد
تست دوپینگ نایب قهرمان کشتی فرنگی المپیک مثبت شد

به گزارش ERR ، تست دوپینگ هیکی نبی، فرنگی‌کار اهل استونی که سابقه دو بار قهرمانی در جهان و یک نایب قهرمانی در المپیک 2012 لندن را دارد، بر اثر استفاده از ماده ممنوعه لتروزول مثبت اعلام شده است. لتروزول ماده‌ای است که برای تسریع رشد و تکامل عضلات به کار می‌رود.

تست دوپینگ از این فرنگی‌کار 35 ساله در ابتدای سال 2021 گرفته شد که با مثبت بودن این تست، او فعلا تحت محرومیت اولیه قرار دارد.

او پس از مثبت اعلام شدن تست دوپینگ خود گفت: « من واقعا شوکه شده‌ام و هنوز در شوک هستم. نمی‌توانم تصور کنم که چگونه ماده‌ای ممنوعه در بدن من قرار گرفته است. من همیشه قوانین بازی جوانمردانه را رعایت کرده‌ام اما اینبار در واقع کمبود دانش من در مواد ممنوعه باعث شده است تا آسیب ببینم. وقتی شنیدم ماده‌ای که استفاده کرده‌ام در لیست داروهای سرطان پستان است، حیرت من بیشتر شد. »

هیکی نبی تا 23 فوریه مهلت دارد که درخواست خود را برای دریافت نمونه دوم ارسال کند و تا 3 مارس هم باید توضیح خود را به وزارت ورزش استونی ارسال کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار