معاون تشکیلات سازمان دانش‌آموزی مازندران معارفه شد

ساری (پانا) - معاون تشکیلات سازمان دانش‌آموزی مازندران امروز با حضور معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان معارفه شد.

کد مطلب: ۱۱۶۴۲۲۱
لینک کوتاه کپی شد
معاون تشکیلات سازمان دانش‌آموزی مازندران معارفه شد

سبیکه نصیری امروز با حضور محمد شعبانی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران و با حکم محمد رضایی مدیر سازمان دانش‌آموزی مازندران، به عنوان معاون تشکیلات سازمان دانش‌آموزی استان معارفه شد.

نصیری، 7 سال مربی پیشتاز سازمان دانش‌آموزی ناحیه یک شهرستان ساری و پیش از این آموزگار درس تربیت بدنی مدرسه شهدای والفجر بوده است.

شعبانی در این جلسه با مطرح کردن این سوال که رفتارها و پیگیری‌های ما تا چه میزان در خدمت اهداف سازمان دانش‌آموزی است، بر «غیرت سازمانی» و «آگاهی سازمانی» تأکید کرد و گفت: «فعالیت‌های اصلی سازمان شامل مجلس و مجمع دانش‌آموزی، پیشتازان و خبرگزاری پانا است.»

او بر حمایت بخش پرورشی از سازمان دانش‌آموزی چه از بعد مالی و چه از بعد نیروی انسانی تأکید کرد.

محمد رضایی مدیر سازمان دانش‌آموزی مازندران نیز در این جلسه با اشاره به عضویت 116 هزار نفری دانش‌آموزان استان در تشکیلات پیشتازان و فعالیت بیش از 4 هزار مربی و مدیر پیشتاز، این ظرفیت را قابل توجه در امور پرورشی و تربیتی برشمرد و اظهار امیدواری کرد که با حضور معاون جدید فعالیت‌های دانش‌آموزی شاهد ارتقای فعالیت‌های سازمان باشیم.

نصیری یکی از دلایل پذیرش این سمت را لذتی برشمرد که در طی 7 سال مربی‌ پیشتاز بودن، از همکاری با سازمان و بازخورد کار با دانش‌آموزان به دست آورده است.

او گفت: «کار را باید از مربیان شروع کنیم و مربیان توانمند و قوی تربیت کنیم و در کنار آن به مربیان بهای بیشتری دهیم.»

او تأثیر فعالیت‌های غیردرسی بر آینده و توانمندی دانش‌آموزان اثربخش برشمرد و یادآوری کرد که این نوع فعالیت‌ها مهارت‌هایی به دانش‌آموزان انتقال می‌دهد که شاید دروس تئوری قادر به آن نباشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار