افتتاح جایگاه سوخت پرسیران با هدف برندسازی و صرفه‌جویی در مصرف

تهران (پانا) - مدیرعامل شرکت پرسی ایران گاز گفت که مجتمع تجاری خدماتی جایگاه عرضه سوخت پرسیران شهر اهواز با هدف برندسازی و صرفه‌جویی مصرف سوخت با ۱۳۵ میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۱۶۳۱۲۲
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح جایگاه سوخت پرسیران با هدف برندسازی و صرفه‌جویی در مصرف

به گزارش ایرنا، شرکت پرسی ایران گاز به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های هلدینگ تاپیکو (متعلق به شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی)، مجتمع تجاری خدماتی جایگاه عرضه سوخت پرسیران در شهر اهواز را افتتاح کرد.

مدیرعامل شرکت پرسی ایران گاز درخصوص فعالیت این شرکت گفت: شرکت پرسی ایران گاز زیرمجموعه هلدینگ شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) و صندوق بازنشستگی کشور است و هر کدام ۵۰ درصد سهام شرکت مزبور را در اختیار دارند.

«محمدرضا حدادی» افزود: شرکت پرسی ایران گاز مهمترین توزیع کننده گاز مایع کشور است و ۶۰ سال سابقه خدمت توزیع گاز مایع به خانواده‌هایی که دسترسی به انشعاب گاز ندارند را دارد.

وی اظهارداشت: پس از آنکه وزارت نفت سیاست کاهش مصرف سوخت مایع در کشور را در پیش گرفت، شرکت پرسی ایران گاز نیز تصمیم گرفت استراتژی‌های جدیدی برای شرکت مطابق با نوع فعالیت سرلوحه کار خود قرار دهد و در این راستا و همسو با سیاست‌های سهامداران مبنی بر استفاده بهینه از اموال مازاد و سرمایه‌های راکد شرکت، همچنین تکمیل زنجیره تولید و حمل، انبار و توزیع سوخت خودرو به عنوان فعالیت جدید در زیرمجموعه وزارت تعاون، کار خود را شروع کرد.

مدیرعامل شرکت پرسی ایران گاز گفت: همسو با سیاست وزارت نفت در رابطه با طرح برندینگ که شرکت‌های زنجیره سوخت داشتند، جایگاه‌های سوخت خصوصی را تحت پوشش قرار دادیم.

وی ادامه داد: شرکت پرسی ایران گاز ساخت جایگاه عرضه سوخت و حتی عرضه سوخت خودرو از طریق مجاری مستقیم شرکت را در دستور کار قرار داد و ساخت اولین جایگاه خدماتی عرضه سوخت خود را در شهر اهواز اجرا کرد.

حدادی درباره این پروژه توضیح داد: مساحت مجتمع تجاری-خدماتی جایگاه عرضه سوخت پرسیران در شهر اهواز ۶ هزار و ۱۸۱ مترمربع است که ۲ هزار و ۷۸۶ مترمربع آن مساحت جایگاه سوخت‌گیری و سه هزار و ۴۱۵ مترمربع مساحت تجاری با ۱۱ باب مغازه است.

وی ادامه داد: ظرفیت ذخیره‌سازی بنزین در این جایگاه ۱۸۰ هزار لیتر است که شامل ۱۳۵ هزار لیتر بنزین معمولی و مابقی بنزین سوپر است و ۲۰ نازل برای توزیع بنزین معمولی و ۶ نازل برای بنزین سوپر طراحی و آماده بهره‌برداری است.

به گفته مدیرعامل شرکت پرسی ایران گاز، برای ساخت مجتمع تجاری خدماتی جایگاه عرضه سوخت پرسیران ۱۳۵ میلیارد ریال هزینه شده و این جایگاه طی مدت ۲۴ ماه ساخته و زمینه اشتغال۵۰ نفر به صورت مستقیم را فراهم کرده است.

وی هدف از اجرای این پروژه را برندسازی در صنعت جایگاه داری و تکمیل زنجیره تولید، حمل، انبارش و توزیع سوخت در گروه شستا و ایجاد فرصت هم افزایی با شرکت شستا و زیرمجموعه صندوق بازنشستگی و بهره‌گیری از ظرفیت ایجاد شده برای کاهش مصرف گاز مایع عنوان کرد.

شرکت‌ سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) امروز از ۲۰۰ محصول جدید در بخش‌های مختلف رونمایی کرد. افتتاح این طرح‌ها ۸۰ میلیون دلار صرفه‌جویی ارزی برای کشور به همراه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار