درخشش معلمان گیلانی در جشنواره کشوری تجربیات برترِ حوزه سنجش و ارزشیابی

رشت (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان خبر داد در هفتمین جشنواره کشوری تجربیات برتر حوزه سنجش، ریحانه طیفوری از رضوانشهر و فاطمه محمدی از کلاچای رتبه های برگزیده کشوری را از آنِ خود کردند.

کد مطلب: ۱۱۶۲۹۸۴
لینک کوتاه کپی شد
درخشش معلمان گیلانی در جشنواره کشوری تجربیات برترِ حوزه سنجش و ارزشیابی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرروش استان گیلان، محمد رحمتی با اعلام این خبر اظهار کرد: از بین 8 طرح ارسالی به مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش طرح پژوهشی ریحانه طیفوری با عنوان نحوه تدریس، یادگیری و نوع آزمون های کلاس درس زبان انگلیسی و همچنین طرح پژوهشیِ فاطمه محمدی با عنوان افزایش بهره‌وری دانش آموزان با روش‌های نوین تدریس در هفتمین جشنواره کشوری تجربیات برتر سال تحصیلی 99 _ 1398 برگزیده شدند.

وی افزود: این طرح های پیشنهادی بر اساس شاخص های تخصصی و ملاک های عمومی اجرا شده و نتایج مطلوب حاصله از آن در انتخاب این طرح ها موثر بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با تأکید بر ضرورت فراگیری و ارائه مهارت های نوین در مدارس اظهار کرد: ارزشیابی در سازمان های آموزشی در مقایسه با سایر سازمان ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است و ارتقای مهارت های معلمان و مدیران آموزشی در حوزه پیشرفت تحصیلی و همچنین انتقال تجربیات برتر معلمان به سایر همکاران در سراسر کشور از مزیت های جشنواره تجربیات برتر در حوزه سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار