مجلس دانش آموزی  عصاره همه فعالیت‌های اثر بخش  و هدفمند در حوزه دانش آموزی است

بوشهر(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت  قرار گرفتن دانش آموزان در جایگاه رئیس و هیأت رئیسه  و عضویت درمجلس دانش آموزی کشور، اوج فعالیتهای دانش آموزی و بهترین ظرفیت برای بروز استعدادها و توانمندی های مدیریتی آنهاست .

کد مطلب: ۱۱۶۲۳۲۲
لینک کوتاه کپی شد
مجلس دانش آموزی  عصاره همه فعالیت‌های اثر بخش  و هدفمند در حوزه دانش آموزی است

به گزارش پانا، علی موحدی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش و نائب رئیس شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان بوشهر در آئین افتتاحیه مجلس دانش آموزی استان بوشهر اظهار کرد: قرار گرفتن دانش آموزان در جایگاه رئیس و هیأت رئیسه و عضویت درمجلس دانش آموزی کشور ، اوج فعالیتهای داتش آموزی و بهترین ظرفیت برای بروز استعدادها و توانمندی های مدیریتی آنهاست .

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش افزود : راه اندازی و تشکیل مجلس دانش آموزی استان بوشهر یکی از اهداف معاونت پرورشی و فرهنگی بود که به میمنت و مبارکی دهه فجر انقلاب اسلامی محقق شد .

موحدی گفت: دانش آموزان عزیز قدر این فرصت ها که از برکت خون شهدای عزیز حاصل شده است را بدانند و در جهت تحقق اهداف و آرمانهای شهدای عزیز که همانا عزتمندی و سربلندی نظام مقدس اسلامی در همه عرصه‌های علمی ، فرهنگی ، ورزشی ، اقتصادی و اجتماعی بوده است گام بردارند .

معاون پرورشی ضمن تاکید بر استمرار فعالیت مجلس دانش آموزی استان اظهار امیدواری نمود مجلس دانش آموزی بتواند انگیزه های بیشتری به سایر دانش آموزان برای ایفای نقش مسوولیت اجتماعی خود ببخشد .

موحدی گفت: انتظار ما این است که مجلس دانش آموزی استان بوشهر یکی از موفق ترین مجلس دانش آموزی کشور باشد . گفتنی است در آئین افتتاحیه مجلس دانش آموزی استان بوشهر که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان واعضاء هیأت رئیسه برگزار شد، شهرستانها و مناطق نیز همزمان در مراسم و از طریق شبکه دانش آموزی شاد شرکت داشتند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار