محمد صیدلو: دختران امروز فرهنگ‌سازان جامعه هستند

تهران (پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در آیین اختتامیه جشنواره دختران امروز که در حرم امام خمینی(ره) برگزار شد، گفت این جشنواره تلاش می کند از ظرفیت بالای دختران در تاثیر بر خانواده استفاده کند تا بخشی از ماموریت تعلیم و تربیت را از طریق دانش آموزان و برای فرهنگ سازی در خانواده برای گذر از دوره کرونا مورد استفاده قرار بدهد.

کد مطلب: ۱۱۶۰۶۳۶
لینک کوتاه کپی شد
محمد صیدلو: دختران امروز فرهنگ‌سازان جامعه هستند

محمد صیدلو ضمن ابراز خشنودی از میزبانی شهرستان‌های استان تهران در جشنواره دختران امروز گفت: سخت‌ترین روزهای نظام تعلیم و تربیت را با محدودیت‌هایی که ایام کرونا ایجاد کرده است می‌گذرانیم و البته سامانه شاد یادگاری است که به همت آقای حاجی میرزایی و تیم مدیریتی وی بنا گذاشته شد و انشاالله در سالیان آتی و بعد از دوران کرونا هم حتما مورد استفاده آموزش و پرورش قرار خواهد گرفت.

صیدلو از جشنواره دختران امروز به عنوان یک زیربنای خوب و سرمایه ای یاد کرد و گفت: با این جشنواره یک عرصه هنری به روی تمام دختران دانش‌آموز کشور باز شد تا بتوانند از منظر خود و با سلیقه و نگاه هنری خود خلاقیتهایشان را به ظهور برسانند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران در رابطه با موضوع جشنواره که نقش دختران در دوران کرونا و ضریب تاثیرگذاری آنها در خانواده است، گفت: برای فرهنگ‌سازی در رابطه با هر موضوعی باید از خانواده شروع کرد تا نتایج آن به جامعه منتقل شده و سپس به‌عنوان یک فرهنگ در اجتماع تبدیل شود.

صیدلو ادامه داد: از ۹۵۴۳ اثر ارسال شده در جشنواره ۷۲۳۳ عکس و ۲۳۱۰ اثر دیگر شامل فیلم‌های کوتاه و بلند، مستند و پویانمایی هستند. همچنین بیشترین آثار توسط استان‌های فارس، گلستان و شهرستانهای استان تهران ارسال شده‌اند.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، در پایان با خواندن دست نوشته‌های برتر خبرنگاران دختر پانا که در توصیف دختران امروز نوشته بودند، گفت: هدف از برگزاری این جشنواره، گذر موفق از دوران کرونا با استفاده از ظرفیت دختران است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار