کرونا حریف به صدا در آمدن زنگ انقلاب الهی در شهرستان قدس نشد

پانا (شهرقدس)- آئین نواخت شدن زنگ انقلاب اسلامی با حضور امام جمعه، فرماندار، مدیر و معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش و چندی از مسئولان فرهنگی و شهری شهرستان قدس در مدرسه دخترانه ابتدایی ۲۲ شهرستان قدس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کووید ۱۹ برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۹۰۹۹
لینک کوتاه کپی شد
کرونا حریف به صدا در آمدن زنگ انقلاب الهی در شهرستان قدس نشد

آئین نواخته شدن زنگ انقلاب اسلامی با حضور رضا جوکار امام جمعه، لیلا واثقی فرماندار، صادق محمدی مدیر و سید یوسف موسوی معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان قدس در راستای یادآوری ورود باشکوه امام خمینی (ره) به ایران و شروع دهه مبارکه فجر با رعایت پروتک‌های بهداشتی و فواصل اجتماعی جهت پیشگیری از شیوع ویروس کووید ۱۹ در مدرسه دخترانه ابتدایی ۲۲ بهمن شهرستان قدس به عمل آمد.

صادق محمدی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس ضمن تبریک شروع ایام مبارکه دهه فجر و تشکر از مسئولان برگزار کننده و حضار مراسم طی سخنانی اظهار کرد: سالروز ورود حضرت امام برای ما دست پرورده‌های انقلاب اسلامی و مردم ایران اسلامی بسیار مهم است زیرا که روشنایی عدالت ظهور کرد و به تاریکی ظلم خاتمه داد.

محمدی در ادامه اذعان کرد: انقلاب اسلامی تاریخ ایران را متحول کرد و ما در گام دوم انقلاب باید سعی کنیم که قوی‌تر از قبل چه در حوضه‌های علمی و چه در دیگر حوضه‌ها به لطف و توان دانش‌آموزان امروز و مدیران فردا پیشرفت داشته باشیم و ایران اسلامی را به اوج شکوه و قدرت رسانیم و‌ مقابل قدرت‌های استکباری ایستادگی کنیم.

در ادامه لیلا واثقی، فرماندار شهرستان قدس نیز ضمن تبریک دهه مبارکه فجر و سپاس از برگزارکنندگان و حضار مراسم طی سخنانی بیان کرد: زنگ انقلاب اسلامی به همه‌ ما هشدار هوشیار و بیدار بودن را می‌دهد تا شما دانش‌آموزان مطلع باشید که در گذشته چگونه انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و شاهد چه اتفاقاتی بوده‌ایم و در آینده نیز نگذارید کسی حرمت و ارزش خون شهدا رو پایمال کند.

او در ادامه افزود: شهدای زیادی جان خود را در این راه فدا کرده‌اند تا شما دانش‌آموزان و ملت عزیز ایران بتوانید در کمال امنیت زندگی و تحصیل کنید و شما باید هوشیار باشید تا مبادا دشمنان در کمین از غفلت شما استفاده کنند زیرا آنها تمام سعی خویش را می‌کنند تا آرامش و امنیت میهن اسلامی ما را بهم بزنند.

فرماندار شهر قدس در پایان خاطرنشان کرد: ما هرساله ورود امام راحل (ره) را جشن می‌گیریم و آن را پاس می‌داریم تا یادآور جهادها و رهبری قاطع آن بزرگ مرد در مقابل ظلم و استکبار باشیم و با شعار (استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی) به اهداف و آرمان‌های بزرگ انقلاب اسلامی برسیم.

آئین نواخته شدن زنگ انقلاب که به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا ویروس در حضور عموم برگزار نشد و فقط تعداد کمی از نزدیک شاهد این مراسم بودند، به صورت زنده در شبکه اطلاع رسانی آموزش و پروش و تمامی مدارس شهرستان قدس پخش شد تا همه بتوانند شاهد نواخته شدن زنگ انقلاب اسلامی و سخنرانی‌های مسئولین باشند.

خبرنگار: آرین کشاورز

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار