دهه فجر فرصتی برای تزریق نشاط و امید به خانواده‌هاست

شیراز (پانا) – به گفته مدیرکل آموزش و پرورش فارس، با فرارسیدن دهه فجر همه باید دست به دست هم دهیم تا امید و نشاط را به دور از رقابت‌های سیاسی به مردم و جامعه تزریق کنیم.

کد مطلب: ۱۱۵۹۲۵۰
لینک کوتاه کپی شد
دهه فجر فرصتی برای تزریق نشاط و امید به خانواده‌هاست

فرهاد اسماعیلی در گفتگوی برخط با مدیران مدارس سراسر فارس از طریق شبکه شاد با بیان اینکه این استان در حال برگزاری یکی از معتبرین و بهترین همایش‌های علمی کشور با عنوان آموزش در دوران کرونا است گفت: این همایش دارای 14 محور است و اساتید مطرح تعلیم و تربیت کشور در این همایش حضور دارند .

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به دستاوردهای بی سابقه آموزش و پرورش فارس در سال جاری گفت: خوشبختانه در سال جاری در امر اقامه نماز به عنوان دستگاه اول استان انتخاب شدیم و در جشنواره علمدار به میزبانی کرمان نیز فارس حایز مقام نخست شد.

اسماعیلی با یادآوری اینکه در روز سه‌شنبه جلسه ای با حضور تمامی مدیران مدارس به صورت مجازی با وزیر آموزش و پرورش خواهیم داشت افزود: سیاست ده‌گانه‌ای از سوی وزارت به مدیران کل اعلام شده که یکی از مهمترین آن همین ارتباط مستمرو مستقیم با مدیران و معلمان در سطح مدرسه است.

او با بیان اینکه استفاده از شاد توسط دانش‌آموزان و معلمان باید افزایش یابد گفت: بسیاری از مشکلات شاد مرتفع شده است و شاد را باید دستاورد آموزش و پرورش در دوران کرونا دانست و به عنوان ابزاری که موجب پیوند همیشگی آموزش و پرورش با خانواده است به آن نگاه کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس بیان کرد: خوشبختانه 4 بار تجربه موفق آموزش و پرورش فارس در امر بازگشایی مدارس موجب شد که بازرسین وزارت شرایط آموزشی استان را مطلوب ارزیابی کنند.

اسماعیلی با اشاره به اینکه شورای مدرسه باید هر ماه به صورت مستمر برگزار شود افزود: شورای مدرسه و اختیارات آن ابزار دموکراتیک ما در مدارس هستند و باید نگاه ویژه ای به این شورا و اختیارات آن داشت و امضای نماینده انجمن اولیا باید ذیل تمامی مصوبات شورا موجود باشد.

وی در پایان افزود: بیشتر مشکلاتی که در احراز هویت و کلاس های مجازی سامانه شاد وجود دارد مربوط به ثبت اطلاعات درست در سناد می باشد و تقاضا داریم ادارات مناطق و نواحی قبل از ارجای هرگونه مشکل به اداره کل از ثبت اطلاعات درست در سامانه سناد اطمینان حاصل فرمایید.

در ابتدای این جلسه 2 نفر از مدیران استان به نمایندگی از مدیران دوره ابتدایی و متوسطه اول و دوم مسایل و مشکلات آموزشی و پرورشی در دوران کرونا را با مدیرکل در میان گذاشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار