بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی ٧ استان

ضرورت استفاده از تجهیزات زمستانی

تهران (پانا)- مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای اعلام کرد مردم به دلیل بارش برف و باران در بیشتر مناطق کشور و احتمال وقوع بهمن و کولاک از سفر غیرضروری پرهیز کنند و در صورت ضرورت، تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

کد مطلب: ۱۱۵۸۶۴۷
لینک کوتاه کپی شد
بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی ٧ استان

به گزارش این مرکز از آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور و براساس اطلاعات بیش از ۲ هزار و ۲۵۰ دستگاه سامانه ترددشمار برخط و دوربین‌های نظارت تصویری، هم اکنون بیشتر جاده‌های کشور باز است و تردد به روال عادی جریان دارد.

انسداد روزانه کندوان در ۳ روز هفته

این مرکز از انسداد روزانه محور کندوان طی ۳ روز آینده خبر داد و اعلام کرد:‌ محور کندوان حدفاصل مرزن آباد تا دزدبن در استان مازندران تا ۱۲ اسفند از ساعت ۸ تا ۱۷ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته به غیر از ایام تعطیلات رسمی و نیز روزهای قبل و بعد از تعطیلات چندروزه به‌ دلیل اجرایی عملیات ترانشه برداری و اصلاح مسیر، حدفاصل کیلومتر ۵ تا ۱۵ مسدود است و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می‌شود.

برف و باران در جاده های ۷ استان

مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها با اعلام بارش برف و باران در جاده های هفت استان، یادآور شد: اکنون تردد در مسیر رفت و برگشت آزادراه قزوین - رشت و آزادراه تهران-شمال و محورهای کندوان، هراز و فیروزکوه روان است.

این مرکز با یادآوری این که در محورهای شمالی بارش و مداخلات جوی گزارش نشده است، از بارش برف وباران در برخی محورهای استان های مرکزی و چهارمحال و بختیاری خبر داد.

براساس این گزارش در برخی محورهای لرستان، خوزستان، زنجان، همدان و کهگیلویه و بویراحمد نیز بارش باران گزارش شده است.

مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها در ادامه از بروز ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج-تهران محدوده مهرویلا و حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک، از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج - قزوین محدوده ساسانی و حدفاصل محمدشهر تا مهرویلا خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار