آیین تکریم و رونمایی از کتاب زندگی‌نامه سید‌هادی موجانی خیر مدرسه‌ساز

تهران (پانا) - آیین تکریم و رونمایی از کتاب زندگی‌نامه «سید هادی موجانی» خیر مدرسه ساز و رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان‌های تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۸۰۳۵
لینک کوتاه کپی شد
آیین تکریم و رونمایی از کتاب زندگی‌نامه سید‌هادی موجانی خیر مدرسه‌ساز

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نوسزی، توسعه و تجهیز مدارس کشور،ناصر قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور اظهارداشت: ابتدای امسال گفته شد ۴۰ هزار کلاس درس نیمه تمام در سطح کشور وجود دارد که بحمدالله با مشارکت خیرین در شرایط بد اقتصادی کشور و گرانی مصالح و بیماری کرونا، تقریبا اکثر این کلاس ها به اتمام رسید.

وی درادامه با بیان اینکه برای رسید نبه استانداردهای بین المللی می بایست ۳۰۰ هزار کلاس درس درکشور ساخته شود ابراز امیدواری کرد با مشارکت گسترده مردم در طرح آجربه آجر و پویش من مادرم، بچه های ایران فرزندمن، بتوانیم به اهداف مورد نظر برسیم.

فاطمه مهاجرانی معاون برنامه ریزی و توسعه مشارکتهای سازمان نوسازی مدارس کشور نیز با اشاره به اهمیت نقش خیرین در بنای محلی که انسان در آن ساخته می شود گفت: مسیری که در جهت تکریم از خیرین آغاز شده کار مقدس و زیبایی است و مردم باید بدانند در تنگناهای اقتصادی انسان‌هایی هستند که دستگیری می کنند از دیگران و باید این مهربانی ها تکثیر شود.

جاسم حسین پور مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران نیز ضمن تشکر از حضور کلیه مدعوین جهت شرکت در مراسم رونمایی اظهارداشت: استان تهران ۱۵۰پروژه در دست اجرا دارد که در این مدت طبق بازدید‌های صورت گرفته و با پیگیری‌های رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی اعتباری بالغ بر ۴۰۰میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه ها تامین شد.

وی ادامه داد: امیدوارم با پیگیری هایی که انجام می شود همچنین تعاملی که بین اداره کل نوسازی مدارس استان تهران ،مجمع خیرین شهر تهران و شهرستانه‌ای استان تهران صورت می‌گیرد تا مهر سال آینده شاهد بهره برداری از تمام این پروژه ها باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار