بازرسان وزارتی، عملکرد برنامه های آموزشی و پرورش اردبیل را در شرایط کرونا مطلوب ارزیابی کردند

اردبیل(پانا) - بازرسان وزارتی آموزش و پرورش با حضور دو روزه در مدارس نواحی و مناطق اردبیل، عملکرد برنامه ها و فعالیتهای آموزشی و پرورشی استان اردبیل را مورد ارزیابی قرار داده و مطلوب اعلام کردند.

کد مطلب: ۱۱۵۶۳۸۶
لینک کوتاه کپی شد
بازرسان وزارتی، عملکرد برنامه های آموزشی و پرورش اردبیل را در شرایط کرونا مطلوب ارزیابی کردند

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل، احمد ناصری، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل در جلسه جمع بندی بازدید از عملکرد فعالیت آموزشی و پرورشی مدارس نواحی و مناطق استان که با حضور بازرسان وزارتی برگزار شد، با بیان اینکه هدف از بازرسی ها باید قالب آموزشی و مشاوره ای داشته باشد، گفت: بازدید از مدارس باید از حال کلیشه ای خود خارج شده و یافته های جدیدی را در پی داشته باشد.

او با قدردانی از عملکرد آموزشی و پرورشی معلمان و مدیران استان در دوران همه گیری بیماری کرونا، خاطر نشان کرد: از مسیرهای مختلف گزارشی از اقبال عمومی دریافت کرده ایم که حاکی از قابل قبول بودن میانگین عملکرد آموزشی معلمان در افکار عمومی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: تعامل گسترده با تمام نهادها و خانواده ها و ارتباط درون سازمانی که جزو سیاست های وزارت متبوع است، در اولویت آموزش و پرورش استان قرار گرفته است.

ناصری در رابطه با پوشش شبکه شاد در استان گفت: 234روستای 234 فاقد دیتای همراه در استان شناسایی شده که با همکاری اداره کل ارتباطات و فناوری در یک بازه زمانی مشخص سعی در حل این مشکل داریم.

او در ادامه بیان کرد: 2 هزار آموزشگاه در استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شده اند و 365 مدرسه نیز در جریان اجرا است.

سرپرست بازدید کنندگان وزارت آموزش و پرورش نیز در این جلسه با بیان اینکه در طول دو روز بازدید، 80 آموزشگاه در نواحی و مناطق استان مورد ارزیابی قرار گرفته است، نتیجه ارزیابی را مطلوب اعلام کرد.

هاشم سپهری کیا در ادامه هدف از بازدید مدارس استان را اصلاح و بهبود فرآیند آموزشی و پرورشی عنوان کرد و خاطر نشان کرد: قرار دادن فرآیند تعلیم و تربیت در مسیر بهتر و مطلوب و نیز برنامه ریزی و تصمیم گیری مناسب در این امر از جمله اهداف دیگر این بازدیدهاست.

او با عنوان اینکه 90 درصد از دانش آموزان استان در شبکه شاد فعالیت دارند، یادآوری کرد: آموزش دانش آموزانی که در این شبکه بدلایل مختلف حضور ندارند از دغدغه های معلمان استان است که بصورت حضوری به چرخه تعلیم و تربیت کمک می کنند.

به گفته سپهری کیا اهتمام معلمان و خیران در استان برای تهیه تبلت دانش آموزان نیازمند ستودنی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار