بهره برداری از یک آموزشگاه شش کلاسه در شهرستان کلات

کلات(پانا)- مدیر آموزش و پرورش کلات در روند بازدید از آموزشگاه تازه ساخت حضرت هاجر (ع) روستای چنار پروانه اعتبار ساخت این آموزشگاه را "یک میلیارد و ششصد میلیون تومان" برشمرد.

کد مطلب: ۱۱۵۵۱۵۴
لینک کوتاه کپی شد
بهره برداری از یک آموزشگاه شش کلاسه در شهرستان کلات

رمضان پروانه در حاشیه بازدید از این آموزشگاه گفت: اولین پروژه از شش پروژه ،شش کلاسه این مدیریت است که از اول مرداد ماه سال ۱۳۹۸ روند ساخت آن آغاز و از اول بهمن سال جاری طبق دستورالعمل های ستاد کرونا با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی پذیرای دانش آموزان عزیز دختر در روستای بزرگ چنار می باشد.

پروانه گفت: :برای تکمیل این پروژه شش‌کلاسه اعتباری بالغ بر یک‌میلیارد‌و‌ششصدمیلیون تومان هزینه شده که ۴۰۰ میلیون تومان آن توسط بنیاد ملی برکت و مابقی توسط اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان خراسان رضوی تامین شده است.

رمضان پروانه افزود: مدرسه سازی تا رفع محرومیت ادامه دارد و به زودی اتفاقات جدیدی با همت خیرین محترم با محوریت جمع آوری مدارس کانکسی خواهد افتاد که به موقع اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش کلات در پایان تشریح کرد: شهرستان کم برخوردار و مرزی کلات با بیش از ۸۰۰۰ هزار دانش آموز، ۱۵۶ واحد آموزشی فعال دارد،که از این تعداد ۱۶ فضا کانکسی و ۲۸ مدرسه سنگی (فرسوده) هستند، که این حق دانش آموزان و مردم شریف کلات نیست و در پایان جا دارد از مدیرکل محترم نوسازی مدارس استان،مهندسین محترم ناظر،پیمانکار محترم پروژه،دهیار و اعضای محترم شورای روستای چنار،همکاران ،اولیا و دانش آموزان عزیز که درمدت ساخت آموزشگاه جدید همکاری ومتحمل زحمت شدند تقدیر و تشکر کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار