کارشناس قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش شهرستان زبرخان خبر داد:

پخش زنده مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها از شبکه شاد

زبرخان (پانا) - مراسم سوگواری ایام شهادت حضرت زهرا(س) با همکاری آموزش و پرورش شهرستان زبرخان و تکیه ابوالفضلی نیشابور به صورت پخش زنده و از کانال دارالقرآن های آموزش و پرورش زبرخان در شبکه شاد برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۱۵۴۹۹۱
لینک کوتاه کپی شد
پخش زنده مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها از شبکه شاد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان زبرخان، سلمان حصاری کارشناس قرآن، عترت و نماز اظهار کرد: مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) ‌از چهارشنبه 24 دی ماه تا یکشنبه، 28 دی‌ماه به مدت پنج شب از کانال دارالقرآن های آموزش و پرورش شهرستان زبرخان و کارشناسی قرآن، عترت و نماز زبرخان در شبکه شاد به صورت زنده پخش می شود.

حصاری با اشاره به اهمیت شناساندن سیره اهل بیت علیهم السلام به دانش آموزان، ادامه داد: با توجه به شرایط موجود، این مراسم با تعداد محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی در تکیه ابوالفضلی نیشابور، با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمدیان و مداحی عباس عراقی برگزار می شود که با توجه به امکان پخش زنده این مراسم در شبکه شاد، تعداد زیادی از دانش آموزان، اولیاء و فرهنگیان زبرخان می توانند به صورت زنده از شبکه شاد بیننده این مراسم باشند.

وی خاطر نشان کرد: این مراسمات با همکاری و مشارکت تکیه ابوالفضلی نیشابور و آموزش و پرورش شهرستان زبرخان برگزار می‌شود.

گفتنی است دارالقرآن های آل یاسین، عترت و امام هادی (ع) و کارشناسی قرآن، عترت و نماز زبرخان در زمینه برگزاری مراسمات و مناسبت های دینی مشغول به فعالیت هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار