دستگیری فروشنده قرص‌های غیرمجاز و داروهای روانگردان

تهران (پانا) - معاون نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری یک فروشنده روانگردان و قرص‌های غیرمجاز خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۴۵۴۷
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری فروشنده قرص‌های غیرمجاز و داروهای روانگردان

به گزارش ایسنا سرهنگ نادر مرادی گفت: شب گذشته ماموران نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در حال گشت زنی در سطح شهر بودند که با یک عابر پیاده که بسته‌ای مشکوک در دستش مواجه شدند و به همین دلیل او را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه ماموران اقدام به بررسی محتویات بسته کارتنی همراه این فرد کردند، گفت: در این بررسی ۵۰۰ عدد انواع قرص و ۱۵ شیشه ۲۵۰ میلی لیتری داروی روانگردان و مخدر از سوی ماموران کشف و ضبط شد که در همین راستا این فرد دستگیر و به مقر انتظامی انتقال داده شد.

مرادی با بیان اینکه با هماهنگی مقام قضایی، ماموران از محل اسکان این فرد نیز بازرسی کردند، گفت: در جریان این بازرسی ۳۹۲عدد قرص روانگردان دیگر، اسپری اشک‌آور ناتو، اسلحه لوله بلند سناتور، ۶۹ فشنگ جنگی، دستگاه درج تاریخ و ... کشف و ضبط شد.

معاون نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با بیان اینکه متهم دستگیر شده نیز در بازجویی‌های انجام شده به جرم خود مبنی بر فروش این مواد اعتراف کرد، گفت: این فرد برای ادامه روند رسیدگی با پرونده تشکیل شده به دادسرا منتقل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار