معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه فرهنگیان خبر داد

حال خوش پژوهش از طریق انگیزه پژوهشگران جوان در دانشگاه فرهنگیان

تهران (پانا) - معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه فرهنگیان از حال خوش پژوهش به واسطه انرژی و انگیزه پژوهشگران جوان در دانشگاه فرهنگیان گفت.

کد مطلب: ۱۱۵۲۸۱۷
لینک کوتاه کپی شد
حال خوش پژوهش از طریق انگیزه پژوهشگران جوان در دانشگاه فرهنگیان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، علی باقر طاهری نیا معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه فرهنگیان، در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره علمی - پژوهشی دانشجومعلمان(پویش) که در سالن شهید باهنر سازمان مرکزی به صورت حضوری و ارتباط ویدئو کنفرانسی با استان ها برگزار شد، با اشاره به دستاورد های ارزشمند پژوهشی دانشگاه فرهنگیان در هفته پژوهش و جشنواره پژوهش های دانشجویی (پویش)، گفت: حال خوش پژوهش در دانشگاه فرهنگیان امروز تکمیل می شود با پژوهشگران جوانی که سرشار از انگیزه و شور و احساس امید به آینده هستند، بنابراین حال پژوهش خوش تر خواهد بود بواسطه انرژی سرشاری که با وجود جوانان در این بدن و کالبد خواهد دمید.

وی در ادامه از همکاران معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه فرهنگیان در سازمان مرکزی و استان های سراسر کشور برای به ثمر نشستن جشنواره پژوهش های دانشجویی و برنامه های هفته پژوهش قدردانی کرد.

طاهری نیا در ادامه با ارائه گزارشی از اجرای فعالیت ها و طرح های پژوهشی در دانشگاه فرهنگیان های سراسر کشور ازجمله همایش های ملی، استانی و کارفرمایی، نشست های علمی و تخصصی، کرسی های نظریه پردازی، کارگاه ها، کتب منتشره نسبت به هیات علمی، مقالات منتشر شده و ... خاطر نشان کرد: اگر گفتیم حال پژوهش خوش است، این حال خوش را بیشتر می توان دید اگر مستند سازی و نمایه سازی اقدامات به نحو شایسته ای صورت بگیرد.

وی انعکاس و اطلاع رسانی فعالیت های پژوهشی از سوی پژوهشگران و کارشناسان پژوهشی را بسیار مهم دانست.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه در ادامه از کارشناسان استان هایی که بیشترین ثبت عملکرد را داشته اند تقدیر کرد و گفت: در راستای بیشترین ثبت عملکرد کارشناس استان خراسان رضوی رتبه اول، کارشناس استان البرز رتبه دوم و کارشناسان استان های لرستان و مازندران رتبه سوم را کسب کردند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: با ثبت عملکرد توسط همه کارشناسان استان ها در سال های آینده شاهد درخشش بیش از پیش پژوهش و نوآوری در دانشگاه فرهنگیان باشم و روزهای آتی برای دانشگاه فرهنگیان بسیار درخشان تر از امروز و سراسر توفیق و افتخار برای نظام تعلیم وتربیت کشور باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار