برگزاری مراسم پیش اجلاس نمازدر کانون فرهنگی، تربیتی طوبی شهرستان اسلامشهر

اسلامشهر(پانا) - در مراسمی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ازبرترین‌های مسابقات قرآنی، فرهنگی و هنری معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر تجلیل بعمل آمد.

کد مطلب: ۱۱۵۱۳۱۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم پیش اجلاس نمازدر کانون فرهنگی، تربیتی طوبی شهرستان اسلامشهر

سولماز زارعی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر در گفت و گو با پانا اظهار کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی تصمیم بر این شد که از برترین‌های مسابقات قرآن، عترت و نماز، پرسش مهر 98، جشنواره‌های نوجوان سالم، کتابخوانی دانایی و توانایی در کانون فرهنگی، تربیتی طوبی آموزش و پرورش اسلامشهر تجلیل بعمل آید.

او در ادامه افزود: دراین برنامه دانش‌آموزان دوره‌های متوسط اول و دوم به صورت مجزا و به تفکیک دختر و پسر در ساعات جداگانه به همراه والدین خود در کانون حضور یافتند و در مواردی هم مربیان واحدهای‌آموزشی جوایز دانش‌آموزان را به نمایندگی از آنان دریافت کردند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اسلامشهرتصریح کرد: این برنامه به نوعی پیش اجلاس نماز هم محسوب می‌شود که در رابطه با طرحهای اجرایی ما از جمله یاوران نماز در واحدهای آموزشی است.

زارعی خاطر نشان کرد: در شرایط فعلی که درگیر ویوس کرونا هستیم ائمه جماعات و روحانیون ما از طریق کانال قرآن، نماز و عترت ما در شبکه شاد با دانش‌آموزان در ارتباط هستند و طرح پیوند مسجد و مدرسه هم در همین قالب در حال اجرا است.

در این برنامه کارشناس مسئول مقاطع تربیتی، کارشناسان واحدهای فرهنگی و هنری، قرآن، عترت و نماز و مدبر کانون فرهنگی، تربیتی طوبی آموزش و پرورش اسلامشهر نیز حضور داشتند.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار