معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

۴۳۰ تست سریع کرونا در استان بوشهر انجام‌شده است

بوشهر(پانا)_معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت ۴۳۰ تست سریع کرونا در استان بوشهر انجام‌شده است .

کد مطلب: ۱۱۵۱۱۵۹
لینک کوتاه کپی شد
۴۳۰ تست سریع کرونا در استان بوشهر انجام‌شده است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، عبدالمحمد خواجه ئیان در نشست ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر اظهار داشت: بعد از یک شیب تند بیماری، استان بوشهر با یک روند نزولی روبرو بود و تا هفته اول دی‌ماه نیز وضعیت استان خوب بوده اما به تازگی دچار یک افزایش جزئی هستیم.
وی بابیان اینکه هرگونه سهل‌انگاری تکرار شرایط سخت کرونایی را به دنبال دارد گفت: در اجرای طرح شهید سلیمانی در استان بوشهر تاکنون ۴۳۰ تست سریع کرونا انجام و نتیجه ۵۴ تست مثبت شد.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: راهنمایی‌های لازم برای قرنطینه به این بیماران مبتلا به کرونا انجام و افراد نیازمند به بستری در بیمارستان‌ها، تحت مراقبت قرار گرفتند.
وی بابیان اینکه انتظار می‌رود با تداوم طرح و آشنایی بیشتر مردم با اهداف و نحوه اجرای آن روزبه‌روز بر دامنه بیماریابی افزوده شود اظهار کرد: شناسایی زودهنگام بیماران و جداسازی آنها از افراد در تماس تنها راهکار اصلی کنترل بیماری کروناست.
خواجه ئیان اضافه کرد: در شرایط کنونی با به‌کارگیری راهبرد اجرای محدودیت‌ها و همکاری خوب مردم میزان بروز و مرگ ناشی از کووید ۱۹ در استان بوشهر کاهش‌یافته است.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: طرح شهید سلیمانی باهدف کاهش شیوع ویروس کرونا با همکاری دانشگاه‌ها علوم پزشکی کشور و سازمان بسیج از آذرماه سال جاری در کشور آغازشده و تا پایان اسفندماه نیز ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار