مسئول عراقی تشریح کرد؛

آخرین وضعیت تحقیقات پرونده ترور شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس

تهران (پانا)- رئیس فراکسیون السند الوطنی در پارلمان عراق گفت که تحقیقات در پرونده ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس به مراحل پیشرفته‌ای رسیده است و نام های جدیدی را شامل می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۵۱۱۵۵
لینک کوتاه کپی شد
آخرین وضعیت تحقیقات پرونده ترور شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس

به گزارش ایسنا به نقل از شبکه العهد، احمد الاسدی، سخنگوی ائتلاف الفتح در پارلمان عراق و رئیس فراکسیون السند الوطنی با حضور در برنامه «بتوقیت العاصمه» گفت: مدرسه المهندس و خطی مشی آن باید در عراق تداوم پیدا کند. هیچ رئیس جمهوری در آمریکایی مرتکب حماقتی مانند حماقت در ترور سردار سلیمانی و ابومهدی نشد.

وی گفت: حتی مقامات آمریکایی از حماقت ترامپ در ترور سردار سلیمانی و ابومهدی ناراضی بودند. هرکس گمان می کند که جنایت فرودگاه بغداد بدون مجازات می ماند، متوهم است. انتقام حقیقی برای این دو شهید اخراج نیروهای آمریکایی از عراق است.

الاسدی خاطرنشان کرد: اخراج نیروهای آمریکایی سختترین سیلی بر صورت دولت احمق ترامپ خواهد بود. هر کس در جنایت فرودگاه بغداد مشارکت کرد و با خیالت راحت میخوابد، بسیار متوهم است.

رئیس فراکسیون السند الوطنی گفت که هشت نهاد امنیتی، گزارش خود در رابطه با جنایت فرودگاه را به کمیته مسئول پرونده این ترور تحویل دادند.

وی گفت که تحقیقات در رابطه با جنایت فرودگاه بغداد به مراحل پیشرفته ای رسیده است و نام های جدیدی را شامل خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار