مدیر آموزش و پرورش خواف خبر داد:

خواف میزبان 1733داوطلب آزمون استخدامی

خواف (پانا)- نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در خواف خبر از برگزاری هشتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در شهرستان خواف داد.

کد مطلب: ۱۱۵۱۱۵۳
لینک کوتاه کپی شد
خواف میزبان 1733داوطلب آزمون استخدامی

احمد قادری مدیر آموزش و پرورش خواف و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش با بیان این مطلب به خبرنگار پانا افزود: هشتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در روزهای پنج شنبه و جمعه 11 و 12 دی ماه در ۹ حوزه اجرای آزمون برگزار می‌شود.

به گفته وی، شهرستان خواف در این دو روز میزبان 1733 شرکت کننده خواهد بود.

قادری با تاکید بر این‌که به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، تمامی پروتکل‌های بهداشتی با دقت فراوان در روزهای برگزاری آزمون در مرکز اجرا خواهد شد، تصریح کرد: در این آزمون فاصله محل نشستن هر داوطلب از 4 طرف دو متر خواهد بود.

وی عنوان کرد: کلیه سطوح حوزه های اجرا و محل‌های تردد داوطلبان هم مانند صندلی‌ها، دستگیره‌ها، راه‌روها، سرویس‌های بهداشتی و... ضدعفونی می شود. در بدو ورود نیز دست‌های داوطلبان با اسپری مخصوص ضد عفونی می شود.

مدیر آموزش و پرورش خواف تصریح کرد: به منظور جلوگیری از تجمع دوطلبان، کلیه درب‌های حوزه های آزمون از ساعت ۷:۳۰صبح بر روی دواطلبان باز خواهد شد و آزمون راس ساعت ۹ صبح برگزار می شود.

قادری بیان کرد: برای آن دسته از داوطلبانی که بر اساس خوداظهاری خود آنان دارای علائم بیماری تشخیص داده شوند، اتاق‌ ایزوله و مستقلی در هر حوزه در نظر گرفته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار