کسب کرسی در هیئت رییسه مجلس دانش آموزی یکی از اهداف سازمان دانش آموزی در مجلس دهم بود

ارومیه (پانا) - رییس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی گفت: کسب کرسی در هیئت رییسه مجلس دانش آموزی یکی از اهداف سازمان دانش آموزی در مجلس دهم بود

کد مطلب: ۱۱۵۱۰۷۱
لینک کوتاه کپی شد
کسب کرسی در هیئت رییسه مجلس دانش آموزی یکی از اهداف سازمان دانش آموزی در مجلس دهم بود

حسین عباس زاده در آیین اهدای اعتبارنامه ها و افتتاحیه دوره دهم مجلس دانش آموزی و افتتاحیه اولین پارلمان دانش آموزی استان آذربایجان غربی در خصوص برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان برای این دوره از مجلس گفت: استان آذربایجان غربی در مجلس های دانش آموزی دوره هشتم و نهم صاحب کرسی نایب رییس اول هیئت رییسه بود و در دوره دهم نیز حفظ کرسی در هیئت رییسه را برنامه ریزی کرده بودیم که خانم سحر غلامی با اکثریت آرا به عنوان منشی اول هیئت رییسه انتخاب شد.

وی گفت: مجلس دانش آموزی بستری برای ارتباط دو سویه و بی واسطه بین دانش آموزان و مسئولین رده بالای نظام تعلیم و تربیت و حتی مسئولین رده بالای نظام است و باید یک برنامه ریزی بسیار دقیق برای انتخاب و تربیت این دانش آموزان صورت پذیرد که این پتانسیل در جای جای این استان وجود دارد.

رییس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی در خصوص روند انتخابات نیز توضیح داد و گفت: دوره دهم مجلس دانش آموزی برای اولین بار به صورت الکترونیکی و غیر حضوری از طریق فضای مجازی برگزار شد و کس و کسب موفقیت در این شرایط از اهمیت بالایی برخوردار است. دانش آموزان پس از انتخاب در مدرسه به عنوان شورا و سپس انتخاب در منطقه و شهرستان و سپس استان به عنوان نمایندگان مجلس دانش آموزی انتخاب می شوند.

عباس زاده ادامه داد: اولین پارلمان دانش آموزی استانی نیز بعد از برنامه ریزی های بسیار در سطح کشور راه اندازی شده و 100 نفر از دانش آموزان در این پارلمان عضو هستند که جلسات و فعالیت های متعددی را برای برنامه های این اعضا برنامه ریزی کرده ایم.

وی افزود: سازمان دانش آموزی استان آذربایجان غربی با رهنمودها و حمایت های مدیرکل محترم و معاون محترم پرورشی و فرهنگی در بخش های پیشتازان ، مجامع اعضا ، خبرگزاری پانا مباحث تشکیلاتی از جمله استان های موفق و دارای رتبه های برتر در سطح کشور است.

در پایان این جلسه اعتبارنامه های نمایندگان مجلس دانش آموزی و همچنی احکام مشاور دانش آموزی مدیرکل آموزش و پرورش به نمایندگان مجلس اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار