منطق، تواضع، کار گروهی و تشکیلاتی، باید از شاخصه های نمایندگان مجلس دانش آموزی باشد

ارومیه (پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی منطق، تواضع، کار گروهی، تشکیلاتی و الگو بودن را از جمله مهمترین شاخصه های نمایندگان مجلس دانش آموزی خواند.

کد مطلب: ۱۱۵۱۰۶۲
لینک کوتاه کپی شد
منطق، تواضع، کار گروهی و تشکیلاتی، باید از شاخصه های نمایندگان مجلس دانش آموزی باشد

آیین اهدای اعتبارنامه های نمایندگان مجلس دانش آموزی و افتتاحیه اولین پارلمان دانش آموزی استان آذربایجان غربی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش، معاون پرورشی و فرهنگی ، رییس سازمان دانش آموزی و نمایندگان مجلس دانش آموزی استان و همچنین ارتباط ویدئو کنفرانس با روسا و مدیران مناطق و همچنین اعضای پارلمان و هیئت رییسه شوراهای دانش آموزی استان در مناطق و شهزستان ها برگزار شد.

قدرت اله قاسمی در این مراسم گفت: نمایندگان مجلس دانش آموزی دارای عنوان بوده و چندین گام از هم نوعان خود جلوتر هستند، بنابراین باید ضمن الگو بودن برای سایر دانش آموزان، منطق، تواضع، کار گروهی و تشکیلاتی، الگو بودن، احترام به بزرگتر، تلاش در جهت حفظ منافع ملی و ایمان به خدا باید از شاخصه های آنان باشد.

وی با اشاره به اهمیت مجلس دانش آموزی و نقش آن در تحقق اهداف عالی نظام تعلیم و تربیت گفت: «تربیت اجتماعی» یکی از ساحت های مهم مورد اشاره در سند تحول بنیادین و یکی از مهمترین رسالت های آموزش و پرورش است که راهکارهای مختلفی برای اجرای آن تعریف شده و مجلس دانش آموزی یکی از بزرگترین بسترها برای تحقق این امر بسیار مهم در سیستم آموزش و پرورش است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: اگر می خواهیم سیمای جامعه در 12 سال آینده را ببینیم باید به وضعیت امروز آموزش و پرورش بنگریم و اگر جامعه ای آباد می خواهیم باید آموزش و پرورشی آباد داشته باشیم، بنابراین مجلس دانش آموزی یکی از بهترین ابزارها برای احصای مشکلات جامعه دانش آموزی و تعریف راهکارهای مختلف برای حل آنان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار