مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد:

پرداخت ۶۰میلیارد تومان تسهیلات اشتغال وخودکفایی به مددجویان زنجانی

زنجان (پانا) - از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه قریب به ۶۰میلیارد تومان تسهیلات اشتغال وخودکفایی به مددجویان تحت حمایت استان زنجان پرداخت شده است که از نظر ریالی ۳۱درصد واز نظر حجمی ۲۷درصد نسبت به ماه گذشته رشد داشته است.

کد مطلب: ۱۱۵۰۸۴۶
لینک کوتاه کپی شد
پرداخت ۶۰میلیارد تومان تسهیلات اشتغال وخودکفایی به مددجویان زنجانی

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، هدایت صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، در جلسه ویدئو کنفرانس حوزه اشتغال وخودکفایی که با حضور سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد کشور برگزار شد با ارائه گزارش ۹ماهه سال جاری از حوزه اشتغال به پیگیری این نهاد برای رسیدن به برنامه ابلاغی مرکز به همت مضاعف، عزم راسخ وحرکت انقلابی وجهادی جهت ایجاد اشتغال در بین مددجویان تحت حمایت تأکید کرد.

وی بابیان اینکه توسعه فعالیت ‌های اشتغال‌زایی برای مددجویان تحت حمایت و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید برای جامعه هدف باید با ایجاد نوآوری و خلاقیت در این بخش همراه باشد، افزود: بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در حوزه اشتغال ازجمله کاریابی و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید با استفاده از ظرفیت کارآفرینان حرفه‌ای واستفاده حداکثری از ظرفیت راهبران شغلی بیشتر از گذشته باید مورد توجه وعمل قرار گیرد.

مدیر کل کمیته امداد استان افزود: ایجاد اشتغال پایدار وتوانمند سازی برای رسیدن به خودکفایی و کسب درآمد باثبات از اولویت‌های اصلی و ویژه کمیته امداد استان زنجان برای مددجویان تحت حمایت در کنار سایر خدمات در سال جهش تولید می‌باشدکه با همین رویکرد تاکنون۶۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال وخودکفایی به هزارو۷۰۴نفر از مددجویان تحت حمایت پرداخت شده است.

صفری از توسعه فعالیت‌های اشتغال‌زایی کمیته امداد استان زنجان برای مددجویان تحت حمایت این نهاد با استفاده از ظرفیت راهبران شغلی نیز خبر داد و اظهار داشت، توسعه خدمات در بخش اشتغال‌زایی برای مددجویان تحت حمایت با استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در هر منطقه، بومی سازی واستفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان وظرفیت خیران کارآفرین، صاحبان ایده وسرمایه وراهبران شغلی در جهت ایجاد حداکثری اشتغال راهگشا می باشد.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۴۲ونیم درصد برنامه ی اشتغال کمیته امداد استان تاکنون محقق شده است افزود:در ماههای پایانی سال رشد برنامه های اشتغال شتاب بیشتری می‌گیرد.

صفری با تأکید بر تلاش بیشتر برای بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت راهبران شغلی، کاریابی و رویکردهای نوین در حوزه اشتغال‌زایی مددجویان تحت حمایت ، تصریح کرد: شناسایی فرصت‌های جدید و هم‌افزایی آن با ظرفیت‌های موجود در بخش ایجاد اشتغال با رویکرد خلاقانه و دانش‌بنیان از برنامه‌های مهم کمیته امداد در این بخش بوده و با طراحی الگوهای بومی و استانی فعالیت‌ها در حوزه اشتغال ، توانمند سازی وخودکفایی درماههای پایانی سال باید سرعت وشتاب بیشتری گرفته و جهشی‌تر انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار