پیشنهاد نام‌گذاری ۲ خیابان به نام‌های شهید سلیمانی و فخری‌زاده در منطقه کیلان دماوند

دماوند (پانا) - سرپرست شهرداری کیلان از پیشنهاد نام‌گذاری ۲ خیابان به نام‌های شهید سلیمانی و فخری‌زاده در این شهر خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۰۶۸۴
لینک کوتاه کپی شد
پیشنهاد نام‌گذاری ۲ خیابان به نام‌های شهید سلیمانی و فخری‌زاده در منطقه کیلان دماوند

به گزارش روابط عمومی شهرداری کیلان، اسماعیلی‌مشکین، سرپرست شهرداری کیلان در نشست هماهنگی برگزاری مناسبت‌های ملی و مذهبی در شهر کیلان با بیان اینکه با توجه به فرارسیدن دهه بصیرت، باید به موضوع بصیرت به صورت ریشه‌ای نگاه کنیم و به سادگی از کنار آن عبور نکنیم، بیان کرد: در راستای ارج نهادن به دهه بصیرت باید ثابت کنیم که در صحنه هستیم و می‌توانیم به آن بصیرتی که مقام معظم رهبری اشاره کردند، برسیم‌.

سرپرست شهرداری کیلان تاکید کرد: پیشنهاد می‌کنیم که در آستانه یک سالگی شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و چهلمین روز شهادت شهید فخری‌زاده مکان یا خیابانی به نام این دو شهید در شهر کیلان نام‌گذاری گردد؛ بیش از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب و دهه مبارک فجر می‌گذرد و هر سال این دهه باشکوه‌تر از سال قبل برگزار می‌شود.

اسماعیلی مشکین گفت: دشمنان تلاش و سرمایه‌گذاری می‌کنند که دهه فجر را بی‌آلایش نشان دهند، اما هر سال با برگزاری باشکوه دهه فجر لرزه به تن دشمنان می‌افتد‌؛ ما باید مردم را ولی‌نعمت خود بدانیم و در راستای خدمت‌گذاری به مردم از هیچ خدمتی دریغ نکنیم.

او در ادامه گفت: باید همواره بتوانیم رهرو راه شهیدان باشیم و تک تک وصیت‌نامه شهدا را بازخوانی کنیم؛ موفقیت و پیروزی‌های ما برگرفته از مکتب شهدای انقلاب اسلامی بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار