بیانیه کارکنان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان به مناسبت گرامیداشت 9 دی

کرمان(پانا) - کارکنان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان به مناسبت گرامیداشت 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت بیانیه‌ای صادر کردند.

کد مطلب: ۱۱۵۰۶۶۱
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه کارکنان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان به مناسبت گرامیداشت 9 دی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، در متن این بیانیه آمده است:


باسمه تعالی


۹دی که به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است، یادآور حماسه حضور دیگری از ملت غیور و انقلابی ایران است که در راستای دفاع از ارزش‌های دینی و ملی خود و حمایت از ولایت فقیه، میراث گران‌بهای امام راحل (ره) منسجم و یکپارچه به صحنه آمدند.
این حماسه بزرگ که دشمنان قسم خورده نظام را در تعدی به ارزش‌های دینی و اعتقادی مردم ناکام ساخت و باعث تحکیم پایه‌های نظام اسلامی گردید، برگ‌های زرینی از تاریخ انقلاب اسلامی هستند که برای همیشه ماندگار خواهند بود.
در 9 دی مردم نشان دادند که همواره با بصیرت به وصایای امام راحلشان گوش می دهند که می فرمود "همواره پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد"
به همین مناسبت کارکنان و جامعه هدف اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی، پیروزی ملت مومن ولایت مدار ایران اسلامی و تقدیر و تشکر از حضور پرشور آنها اعلام می دارد همچون سایر آحاد ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی با بصیرت در راستای اهداف انقلاب گام برخواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار