آمادگی حوزه‌های علمیه  برای توسعه و تقویت مدارس امین در کشور

شیراز (پانا) - معاون پژوهش وبرنامه ریزی ستاد همکاری حوزه‌های علمیه وآموزش وپرورش کشور گفت: باتوجه به نیاز آموزش و پرورش برای ارتقا کمی و کیفی در تربیت اخلاقی دانش‌آموزان، حوزه‌های علمیه برای توسعه و تقویت مدارس امین در کشور آمادگی کامل دارند.

کد مطلب: ۱۱۴۹۸۰۰
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی حوزه‌های علمیه  برای توسعه و تقویت مدارس امین در کشور

علیرضا رحیمی در دیدار با دکتر عنایت الله رحیمی استاندار فارس وجمعی از مدیران حوزه علمیه وکمیته همکاری های آموزش وپرورش وحوزه های علمیه کشور گفت: با شیوع بیماری کرونا و توسعه فضای مجازی در شرایط خاص موجود، باید حوزه‌های علمیه و دستگاه تعلیم و تربیت با همکاری و برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای برآورده کردن اهداف تعلیم و تربیت اسلامی، همگام و همسو شوند.

معاون پژوهش وبرنامه‌ریزی ستاد همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش وپرورش کشور گفت: خوشبختانه استان فارس در سال گذشته در بخش توسعه مدارس امین و جذب طلاب وظیفه عملکرد درخشانی داشته و امیدوارم به ادامه این روند هستیم.

رحیمی افزود: همکاری بین حوزه علمیه و آموزش و پرورش باید تکمیل کننده و برطرف کننده نقایص موجود باشد تا مسیر تعلیم و تربیت از سند تحول خارج نشود.

او با اشاره به علاقه‌مندی تعدادی از دانش‌آموزان به تحصیل در مدارس معارف و علوم اسلامی گفت: همه کادر اجرایی و اداری مدارس اعم از مدیران و معلمین و مشاورین باید در تشویق و حمایت از دانش آموزان برای تحصیل در مدارس امین و علوم و معارف اسلامی اقدام نمایند.

دراین جلسه، حجه الاسلام والمسلمین حسین ملانوری ،معاون تبلیغ وامور فرهنگی حوزه های علمیه کشور ،حجه الاسلام والمسلمین سید محمد رضا نجفی مشاور مدیرحوزه های علمیه کشور درامور آموزش وپرورش، حجه الاسلام والمسلمین محمد استوارمیمندی مدیر مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان فارس، دکتر فرهاد اسماعیلی وجهانبخش بانشی، مدیرکل ومعاون پرورشی اداره کل آموزش وپرورش فارس نیز حضور داشتند که قبل از دیدار با استاندار فارس با حضرت آیت الله دژکام، نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس وامام جمعه شیراز دیدار وگفتگو کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار