از دندانپزشک شاعر تا پزشکی که عاشق کار با کودکان سرطانی است در پنجره باز

تهران (پانا) - محمدحسین پورغریب شاهی، دکتر مهرزاد خلیلیان، دکتر نیما رضایی و دکتر مهدی کدخدازاده میهمانان این هفته برنامه پنجره باز هستند.

کد مطلب: ۱۱۴۹۵۴۵
لینک کوتاه کپی شد
از دندانپزشک شاعر تا پزشکی که عاشق کار با کودکان سرطانی است در پنجره باز

به گزارش روابط عمومی برنامه، برنامه پنجره باز در این هفته میزبان چهار تن از پزشکان و متخصصان حوزه سلامت است که آرش ظلی پور گفتگوهای جذاب و متفاوتی را در این زمینه با ایشان خواهد داشت.

بنابر این گزارش، این برنامه روز شنبه 6 دی ماه میزبان دکتر محمدحسین پورغریب شاهی، متخصص پزشکی ورزشی است که در حال حاضر معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران است.

روز دوشنبه ۸ دی ماه آرش ظلی پور با دکتر مهرزاد خلیلیان از مدیران اهل ورزش ایران و رییس پیشین فدراسیون پزشکی ورزشی ایران به گفتگو خواهد پرداخت. پزشکی که به مدت دوسال مدیرعامل باشگاه سپاهان نیز بوده است.

روز سه شنبه 9 دی ماه، دکتر نیما رضایی فوق تخصص ایمونولوژی و آلرژی کودکان در این برنامه حضور دارد، پزشکی که عاشق کار با کودکان سرطانی است و در سن سی و شش سالگی به عنوان اولین فرد در رشته ایمونولوژی از کشورمان در جمع یک درصد دانشمندان برتر دنیا قرار گرفته است.

و روز چهارشنبه 10 دی ماه، دکتر مهدی کدخدازاده میهمان برنامه پنجره باز است. وی دندان‌پزشک، متخصص پریودنتولوژی، پژوهشگر، شاعر و معاون پیشین فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است که هم اکنون به عنوان جوان‌ترین استاد تمام در میان اعضای هیات‌علمی دانشگاه‌های علوم‌پزشکی کشور حضور دارد.

گفتنی است این برنامه روز یکشنبه 8 دی ماه به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پخش نخواهد شد.

برنامه پنجره باز با مشارکت مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تولید شده است که با اجرای آرش ظلی پور، سردبیری مهدی حاجی میرآقا، کارگردانی هنری حسن نظری و تهیه کنندگی سیدمحمدحسین پورفاضلی، از شنبه تا چهارشنبه به ‌صورت هفتگی، ساعت 18 از شبکه سلامت سیما پخش می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار