از عضو جامعه بین المللی جراحان حدقه چشم تا رییس ICU بیمارستان امام حسین (ع) میهمانان این هفته پنجره باز

تهران(پانا) - پروفسور محسن بهمنی کشلولی، دکتر شاهین آخوندزاده و دکتر مهران کوچک میهمانان این هفته برنامه پنجره باز شدند.

کد مطلب: ۱۱۵۵۴۸۲
لینک کوتاه کپی شد
از عضو جامعه بین المللی جراحان حدقه چشم تا رییس ICU بیمارستان امام حسین (ع) میهمانان این هفته پنجره باز

به گزارش روابط عمومی برنامه، برنامه پنجره باز در این هفته میزبان سه تن از پزشکان و متخصصان حوزه سلامت است.

بنابر این گزارش، این برنامه روز دوشنبه 29 دی ماه میزبان پروفسور محسن بهمنی کشلولی، فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی چشم است. وی عضو هیات علمی گروه و مرکز تحقیقات چشم دانشگاه علوم پزشکی ایران است که در زمینه جراحی های ترمیمی مقالات بین المللی زیادی را در کشورهای دیگر به چاپ رسانده است. وی در سال 2018 موفق به کسب عضویت در جامعه بین المللی جراحان حدقه چشم (اربیت) شد.

روز سه شنبه 30 دی ماه دکتر شاهین آخوندزاده استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی تهران در این برنامه حضور دارد. وی سابقه قائم‌مقامی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را داراست. آخوندزاده در سال 2016 برای نخستین بار در ایران و خاورمیانه در رشته روانپزشکی در جمع دانشمندان یک درصد برتر جهان قرار گرفت.

روز چهارشنبه 1 بهمن ماه، دکتر مهران کوچک متخصص بیهوشی و فلوشیپ مراقبت های ویژه و درد و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مهمان برنامه پنجره باز است. وی پیش از این دبیر انجمن بررسی و مطالعه درد در ایران بوده است و هم اکنون ریاست بخش ICU بیمارستان امام حسین (ع) را نیز برعهده دارد.

از آیتم های برنامه «پنجره باز» علاوه بر گفتگوهای متفاوت، می توان به بخش خنده باز با اجرای استندآپ کمدین ها، بخش ۱۱۵ با محوریت کمک های اولیه و اورژانس، بخش دارویی نسخه باز ، بخش عروسکی و نمایشی ، گزارشگر ویژه و حضور خواننده های جوان و‌ مطرح کشور اشاره کرد.

برنامه پنجره باز با مشارکت مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تولید شده است که با اجرای آرش ظلی پور، سردبیری مهدی حاجی میرآقا، کارگردانی هنری حسن نظری و تهیه کنندگی سیدمحمدحسین پورفاضلی، از شنبه تا چهارشنبه به ‌صورت هفتگی، ساعت 18 از شبکه سلامت سیما پخش می شود.

این برنامه در روزهای شنبه و یکشنبه 27 و 28 دی ماه به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پخش نشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار