بایدبا استفاده از همه ظرفیت ها برای فعالیت های تربیتی و پرورشی در مدارس تلاش کنیم

مشهد( پانا)-معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش وپرورش ناحیه ۶ مشهد مقدس گفت با توجه به شرایط پیش آمده به واسطه شیوع ویروس کرونا فعالیت های فرهنگی در مدارس با محدودیت‌هایی روبرو شده است، اما این محدودیت ها نباید کسی را در انجام وظیفه متوقف کند.

کد مطلب: ۱۱۴۹۴۹۱
لینک کوتاه کپی شد
بایدبا استفاده از همه ظرفیت ها برای فعالیت های تربیتی و پرورشی در مدارس تلاش کنیم

مهدی خلیلی، معاون پرورشی و تربیت بدنی در جلسه ای که بصورت ویدئو کنفراس و پخش مستقیم در شبکه شاد، با حضور کارشناسان مختلف حوزه پرورشی این ناحیه برای معاونین و مربیان پرورشی، مربیان بهداشت و تربیت بدنی، مربیان قرآن، مدیران دارالقرآن ها و کانون های فرهنگی و تربیتی این ناحیه برگزار شد، گفت: بزرگترین ماموریت ما در حوزه پرورشی کمک به کشف و بارور کردن استعدادهای دانش آموزان عزیز ما در زمینه های مختلف است. امروز به هروسیله ممکن باید سراغ دانش‌آموزان برویم و با آنها ارتباط مناسب برقرار کنیم و برای این مهم لازم است که فضای مجازی را به خوبی بشناسیم و روش های برقراری ارتباط موثر با نسل جوان و دانش آموزان عزیز را یاد بگیریم.

وی ادامه داد: در شرایطی که به خاطر محدودیت های کرونایی کلاسهای حضوری مقدور نیست و دانش آموزان در مدارس حاضر نمی شوند، ما احتیاج داریم که با خلاقیت خودمان این کمبودها را جبران بکنیم، با دانش آموزان ارتباط برقرار کنیم و با ارائه برنامه های متنوع فرهنگی و هنری متناسب با نیاز آنان برای داشتن یک زندگی بهتر، با معیارهای علمی و بر اساس آموزه های اسلامی برنامه ریزی کنیم، که این مهم همراهی، همکاری و همت همه ما را می طلبد.
خلیلی گفت: با توجه به شرایط پیش آمده به واسطه شیوع ویروس کرونا فعالیت های فرهنگی در مدارس با محدودیت‌هایی روبرو شده است اما این محدودیت ها نباید ما را در انجام وظیفه ای که داریم متوقف کند. امیدواریم ویروس کرونا که روحیه و زندگی دانش آموزان ما را تحت تاثیر خود قرار داده و آنان را خانه نشین کرده است با تدبیرهای انجام شده به زودی ریشه کن شود و ما بتوانیم فعالیت های خود را بدون محدودیت دنبال کنیم؛ هرچند برای شرایط فعلی هم معاونین پرورشی در مدارس و کارشناسی های حوزه پرورشی در اداره برنامه های متنوع و وسیعی را در همه زمینه‌ها پیش‌بینی کرده‌اند که در حال انجام است.
وی درادامه افزود: باید فرصت را غنیمت بشماریم و با استفاده از همه ظرفیت ها و بهره گیری از تکنیک های هنری و ظرفیت جامعه هنری فرهنگیان برای ایجاد نشاط در میان دانش آموزان تلاش کنیم.
در پایان کارشناسی های مختلف حوزه پرورشی این ناحیه با اعلام برنامه های اجرایی خود، به سوالات مختلف همکاران خود در مدارس پاسخ دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار