حسینی خبر داد

مشارکت ۵۰ درصدی استانداری کرمانشاه در تامین تبلت دانش‌آموزان

تهران (پانا) - از طریق ارتباط ویدئو کنفرانسی معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با بازوبند استاندار کرمانشاه و یزدان پناه مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه بر مشارکت 50 درصدی استانداری کرمانشاه در تامین تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند تاکید شد.

کد مطلب: ۱۱۴۶۹۶۵
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت ۵۰ درصدی استانداری کرمانشاه در تامین تبلت دانش‌آموزان

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی، سید جواد حسینی در این ارتباط ویدئو کنفرانسی ضمن تقدیر از استاندار کرمانشاه به دلیل همکاری های خوب با آموزش و پرورش اظهار کرد: زیست بوم کرونا بر ما تحمیل شد و در این زیست بوم، آموزش ها بر بستر فناوری های نوین اطلاعاتی قرار گرفته است اما به دلیل محرومیت ها، تعدادی از دانش آموزان به وسایل و بستر های لازم برای استفاده از فناوری های نوین دسترسی ندارند.

وی افزود: با هدف تامین تجهیزات ارتباطی و وسایل هوشمند برای تمامی دانش آموزان نیازمند، طرح هدایت (هر دانش آموز یک تبلت و هر کلاس درس یک وسیله ارتباطی) در وزارت آموزش و پرورش و با راهبری سازمان آموزش و پرورش استثنایی اجرایی شده است.

حسینی گفت: در صورت تامین اعتبار ۵۰ درصد گوشی و تبلت مورد نیاز کل دانش آموزان این استان بقیه اعتبار از طریق منابع مردمی و خیریه ای و با راهبری آموزش و پرورش استثنایی تامین خواهد شد.

در این نشست استاندار کرمانشاه، تامین نیمی از هزینه های مورد نیاز جهت خرید گوشی و تبلت جهت دانش آموزان محروم این استان را بر عهده گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار