در راستای اجرای طرح تحولی آبا انجام شد؛

راه‌اندازی کلاس‌های آموزش الکترونیکی طرح «آبا» در سیستان و بلوچستان

تهران (پانا) - آیین افتتاح و راه‌اندازی کلاس‌های اقماری طرح آموزش الکترونیکی مدارس آموزش از راه دور مجری طرح کشوری آشتی با آموزش (آبا)  بخش زرآباد شهرستان کنارک با حضور گودرز شاهمرادی مدیر آموزش الکترونیکی و از راه دور، حمیدالدین یوسفی فرماندار سیامک جهان تیغ رئیس اداره مشارکت‌های مردمی، مدیر آموزش و پرورش و اعضای شورای اداری شهرستان، جمعی از معتمدین و شورای شهر زرآباد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۴۶۶۶۴
لینک کوتاه کپی شد
راه‌اندازی کلاس‌های آموزش الکترونیکی طرح «آبا» در سیستان و بلوچستان

به گزارش روابط عمومی سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی، گودرز شاهمرادی مدیر آموزش الکترونیکی و از راه دور وزارت در مراسم افتتاح این مدارس گفت: با آغاز این طرح شاهدپوشش تحصیلی دانش آموزان بازمانده از تحصیل بویژه دانش آموزان دختر در مناطق روستایی بخش زرآباد خواهیم شد.

وی ادامه داد: طرح آشتی با آموزش (آبا) درتمامی استان های کشور به منظور پوشش تحصیلی دانش آموزان بازمانده از تحصیل بصورت آموزش الکترونیکی بویژه در مناطق روستایی اجرا خواهد شد.

حمیدالدین یوسفی فرماندار شهرستان کنارک گفت: امیدواریم با اجرای این طرح هیچ دانش آموز بازمانده از تحصیل در این سطوح سنی نداشته باشیم.

وسیم بلوچ مدیرآموزش و پرورش کنارک در حاشیه این مراسم افزود: با اجرای این طرح ۵۵دانش آموز بازمانده از تحصیل تحت آموزش الکترونیکی قرار خواهند گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار