آغاز آموزش با صدای معلم از طریق تلفن ثابت 2025 برای دانش آموزان گیلانی دوره ابتدایی

رشت (پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان گیلان گفت آموزش با صدای معلم از طریق تلفن ثابت 2025 با هدف آموزش محتوای دروس قرآن، علوم تجربی، ریاضی و فارسی برای دانش آموزان ابتدایی استان گیلان راه اندازی شد.

کد مطلب: ۱۱۴۵۹۹۱
لینک کوتاه کپی شد
آغاز آموزش با صدای معلم از طریق تلفن ثابت 2025 برای دانش آموزان گیلانی دوره ابتدایی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، پریسا فاطمی با اشاره به عدم دسترسی برخی دانش آموزان به اینترنت و گوشی همراه اظهار کرد: «آموزش با صدای معلم» از طریق سامانه تلفن ثابت 2025 با همکاری دوجانبه آموزش و پرورش و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان راه اندازی شده است.

وی افزود: این طرح با هدف « آموزش برای همه » اجرا می شود و محتواهای آموزشی چهار درس: قرآن، فارسی، ریاضی و علوم تجربی همه پایه های مقطع ابتدایی در قالب فایل های شنیداری در این سامانه بارگذاری شده است.

معاون ابتدایی آموزش و پرورش استان گیلان با بیان این که این طرح ابتکاری استان در راستای اجرای طرح مدرسه خوانا است، اظهار کرد: ارتقای مهارت های 4 گانه زبانی به ویژه تقویت مهارت های شنیداری یکی از اهداف آموزش با صدای معلم است.

فاطمی با بیان برخی مزایای آموزش از طریق 2025 اظهار کرد: مطالعه فایل های آموزشی در هر ساعت از شبانه روز و هزینه بسیار مناسب، هر دقیقه 45 ریال، از جمله این مزایا است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار