امیری: جنبش دانشجویی در مقابل دید‌گاه‌های انحرافی حرکت می‌کند

تهران (پانا)‌- معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری در پیامی ضمن تبریک روز دانشجو تاکید کرد گذشت از برهه‌های حساس با حضور پیشرو و تاثیرگذار قشر عظیم و فرهیخته دانشگاهیان و دانشجویان،‌ میسر خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۴۴۴۵۲
لینک کوتاه کپی شد
امیری: جنبش دانشجویی در مقابل دید‌گاه‌های انحرافی حرکت می‌کند

به گزارش روابط عمومی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری در متن پیام حسینعلی امیری به مناسبت فرارسیدن شانزدهم آذر روز دانشجو آمده است:

«۱۶ آذر واقعه‌ای مهم و تاثیرگذار نه فقط برای جامعه دانشگاه و دانشگاهیان که برای ملت شریف و متعهد ایران عزیزمان است. ۱۶ آذر به عنوان یکی از حوادث ممتاز تاریخ معاصر ماست. در زمانی که جنگ میان استبداد و آزادی، وابستگی و استقلال به اوج خود رسید مردم ما با پیشتازی دانشگاه و دانشجویان در اوج حاکمیت استبداد در مقابل کودتای آمریکایی و انگلیسی ایستادند و ابراز وجود کردند. جنبش دانشجویی ما بخصوص در شرایط کنونی و با توجه به جریان ۱۶ آذر و درس‌هایی که از اسلام عزیزمان می‌آموزد، ‌همواره در مسیر سربلندی، عزت، پیشرفت، ‌آزادی، ایجاد تفاهم و عدالت خواهی در مقابل دید‌گاه‌های انحرافی و دیدگاه‌های بسته‌ای که نه به نفع اسلام و نه به نفع جامعه عزیزمان است حرکت می‌نماید.

اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دانشگاه، رجاء واثق دارم، همانند تمام برهه‌های حساس گذشته، گذر به سلامت و با عزت از برهه کنونی نیز پس از عنایات حضرت حق، با حضور پیشرو و تاثیرگذار قشر عظیم و فرهیخته دانشگاهیان و دانشجویان،‌ میسر خواهد شد. باشد که چون همواره تاریخ، نام بلند و با عظمت ایران و ایرانی را بر تارک مرتفع‌ترین قله‌های رشد و تعالی بشری با همت احاد مردم عزیزمان بویژه دانشگاهیان، ‌در درخشش و تلالو، شاهد باشیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار