۲ هزار و ۳۹۲ تخت تاسیسات گردشگری گیلان آماده پذیرش بیماران کرونا

رشت –( پانا) - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان بیان کرد 2 هزار و 329 تخت تاسیسات گردشگری استان آماده پذیرش بیماران کرونایی در دوره نقاهت است.

کد مطلب: ۱۱۴۳۴۶۷
لینک کوتاه کپی شد
۲ هزار و ۳۹۲  تخت تاسیسات گردشگری گیلان آماده پذیرش بیماران کرونا

به گزارش روابط عمومی میراث فرهنگی و گردشگری گیلان، مسعود حلاج پور گفت: این تعداد تخت از سوی مدیریت ۴۲ واحد گردشگری استان برای همیاری و کمک به تقویت ظرفیت خدمات دهی حوزه بهداشت و درمان استان به این بیماران اعلام آمادگی کرده اند.
وی اظهار کرد: این اقدام در راستای اجرای بند ۲ مصوبات پنجاه و ششمین جلسه ستاد مدیریت کرونا در استان گیلان و نیز اجرای دستورالعمل وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور مبنی بر استفاده از ظرفیت واحدهای اقامتی به منظور نقاهتگاه بیماران کرونایی و استراحتگاه کادر درمانی کشور در دستور کار این اداره کل قرار گرفت.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان ضمن قدردانی از تلاش شبانه روزی بی وقفه کادر درمانی از احصا اطلاعات واحدهای گردشگری مشمول این طرح خبر داد و گفت: این واحدها شامل ۲۰ هتل، ۶ هتل آپارتمان و۱۶ مجتمع گردشگری هستند.
حلاج پور افزود: امید است با همکاری همه جانبه از سوی مردم فهیم و وظیفه شناس و مسئولان خستگی ناپذیر استان موفق به کنترل شیوع این ویروس شده و روزهای بهتری را شاهد باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار