تشکر و قدردانی سخنگوی دولت از وزارت آموزش‌وپرورش؛

کسب رتبه فعال‌ترین دستگاه از نظر تعداد حضور در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی

تهران (پانا) - سخنگوی دولت از وزارت آموزش‌وپرورش به دلیل کسب رتبه فعال‌ترین دستگاه ازنظر تعداد حضور در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی در هفته دولت تشکر و قدردانی کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۸۰۲۵
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه فعال‌ترین دستگاه از نظر تعداد حضور در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، علی ربیعی دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس‌جمهور و سخنگوی دولت در نامه‌ای به وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به گزارش عملکردی که وزارت آموزش‌وپرورش در هفته دولت سال جاری به دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی دولت ارسال نموده است، اعلام کرد: وزارت آموزش‌وپرورش ازنظر تعداد حضور در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی جز فعال‌ترین دستگاه‌ها ارزیابی‌شده که لازم است از «وزیر آموزش‌وپرورش»، «مدیران» و «روابط عمومی» آن وزارتخانه «تشکر و قدردانی» کنم.

در ادامه این نامه آمده، امید است در مدت‌زمان باقی‌مانده تا پایان دوره فعالیت دولت، دیگر اهداف و سیاست‌های تدوین‌شده در پیوست رسانه‌ای مذکور نیز موردتوجه قرارگرفته و شاهد تقویت امید و اعتماد عمومی در جامعه باشیم.

شایان‌ذکر است، بر اساس گزارش عملکرد رسانه‌ای و تبلیغی دستگاه‌های اجرایی و استانداری‌های سراسر کشور که توسط دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی دولت تهیه‌شده است، وزارت آموزش‌وپرورش در بین 32 دستگاه مورد ارزیابی، رتبه اول حضور در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی را کسب کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار