اولین جلسه عمومی شورای پرورشی ، معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر برگزار شد

بوشهر(پانا)_ معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهرگفت بنای ما در حوزه مدیریتی و اجرایی در معاونت پرورشی ، بر مبنای حرمت  و کرامت انسانی است ،

کد مطلب: ۱۱۳۴۵۷۳
لینک کوتاه کپی شد
اولین جلسه عمومی شورای پرورشی ، معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر برگزار شد

به گزارش پانا ، علی موحدی اظهار کرد : بنای ما در حوزه ی مدیریتی و اجرایی در معاونت پرورشی ، بر مبنای حرمت و کرامت انسانی است ، و این امر باید بر تمام فعالیت های این معاونت ساری و جاری باشد.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود : پس از سه ماه تلاش بی وقفه و مستمر و انجام موثر ماموریت‌های سازمانی ، جایگاه معاونت پرورشی استان ارتقاء یافته و نگاه معاون محترم پرورشی وزارت و مدیران کل حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت نسبت به مجموعه عملکردی معاونت پرورشی استان کاملا مثبت و همراه با تحسین است.


موحدی ضمن تقدیر و تشکر از همراهی ها ، همدلی ها و همفکری های کلیه نیروهای اداری معاونت پرورشی و فرهنگی استان ، گفت : خود را متعهد به حفاظت و حراست از دستاوردهای این معاونت و دفاع از حریم وساحت ، کلیه پرسنل معاونت پرورشی می دانم و اعتقاد دارم با مسوولیت پذیری و اختیار عمل همه همکاران ، حوزه معاونت پرورشی استان می تواند ، در همه عرصه‌ها و فعالیتها در تراز ملی ، ظاهر شود .
علی موحدی بیان داشت : یکنفر در سطح استان ابلاغ معاون پرورشی و فرهنگی دارد اما همه شما معاون پرورشی و فرهنگی هستید و این شایستگی و برازندگی در فرد فرد شما همکاران ، وجود دارد.
موحدی بر نقد پذیری و مشورت تاکید و افزود : ان شاالله با کمک همه شما همکاران فرهیخته ، کارهای بزرگ و فاخری درترازاستانی و حتی ملی انجام خواهیم داد .
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت : طرح قرارگاه فرهنگی تربیتی استان ، طرح دانش آموز تراز انقلاب اسلامی ، هیات اندیشه ورز معاونت ، کمیته مشورتی سیاست گذاری حوزه مشاوران استان ، طرح مشاوران در دسترس ، طرح همراه مشاور ، طرح هیات اندیشه ورز استانی نماز ، طرح توانمند سازی مربیان و مشاوران ، تیم مداخله در بحران های دانش آموزی و از طرحهای استانی است که بطور ویژه در دستور کار معاونت پرورشی استان ، قرار دارد.
گفتنی است در این جلسه از نیروهایی که به حوزه های دیگری منتقل شده اند بطور ویژه تقدیر و تشکر و نیروهای جدید الورود به معاونت پرورشی استان ، معارفه شدند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار