کشکولی‌نیا: برخی انیمیشن‌های مرکز گسترش حیرت زده‌ام کرده‌اند

تهران (پانا) - مریم کشکولی‌نیا که در ماه‌های اخیر با انیمیشن «قدم یازدهم» حضور موفقی در جشنواره‌های مطرحی چون «انسی»، «زاگرب» و «زلین» داشته، اظهار کرد: برخی انیمیشن‌هایی که در حال تولید در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی هستند، او را حیرت‌زده کرده‌اند.

کد مطلب: ۱۱۳۴۵۴۳
لینک کوتاه کپی شد
کشکولی‌نیا: برخی انیمیشن‌های مرکز گسترش حیرت زده‌ام کرده‌اند

به گزارش روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، مریم کشکولی‌نیا عضو شورای انیمیشن مرکز گسترش درباره‌ حضورش در این شورا گفت: حدود یک سال و نیم قبل که وارد شورای انیمیشن مرکز شدم به زحمات دوستان در این شورا پی بردم. از آن‌جایی که تولید انیمیشن بسیار پرزحمت است، خوب است که در مراحل مختلف تولید افرادی بدون دریافت هزینه به شما مشورت می‌دهند و کسانی که به این نصایح گوش می‌دهند، در نهایت حاصل کارشان اثری قابل توجه می‌شود.

وی در خصوص آثار سینمایی انیمیشن مرکز گسترش اظهار کرد: انیمیشن‌های سینمایی جدیدی که در حال تولید در این مرکز هستند به دلیل برخورداری از داستان خوب، تیم تولید حرفه‌ای و تکنیک‌های فوق‌العاده امیدوارکننده بوده و با وجود این که محصول نهایی هنوز آماده نشده، اما حیرت‌انگیز هستند.

کشکولی‌نیا با اشاره به موفقیت‌های اخیرش در جشنواره‌های مختلف جهانی عنوان کرد: همواره دوستان فعال در حوزه انیمیشن را تشویق می‌کنم که خبر موفقیت‌های خود را در رسانه‌ها منتشر کنند، چرا که این افتخارات تنها موفقیت‌های آن‌ها محسوب نمی‌شود. حوزه انیمیشن نیازمند است که تواضع همیشگی را کنار گذاشته و خود را بیشتر نشان دهد.

وی در پایان گفت: به دلیل غم سنگینی که با ابتلای تعداد بیشماری از هموطنان به بیماری کرونا دچارش شدم، چندان به دنبال انتشار خبر موفقیت‌های آخرین فیلمم «قدم یازدهم» نبودم. این انیمیشن پس از حضور در حدود چهارده فستیوال از جمله «انسی»، «زاگرب» و «زلین» در حال حاضر در جشنواره شیکاگو حضور دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار