مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان:

توزیع متعادل امکانات و خدمت‌رسانی بهینه عامل مهمی در توسعه و آبادانی روستاهای کشور است

زنجان (پانا) - مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان به همراه نجفی معاون پشتیبانی و مهندس موسوی معاون بازسازی مسکن روستایی از پروژه مجموعه سازی روستای دیزج آباد شهرستان زنجان بازدید کردند.

کد مطلب: ۱۱۳۴۴۱۸
لینک کوتاه کپی شد
توزیع متعادل امکانات و خدمت‌رسانی بهینه عامل مهمی در توسعه و آبادانی روستاهای کشور است

به گزارش سایت خبری بنیاد مسکن زنجان، در ابتدا خواجه ای دستیابی به توسعه پایدار و به تبع آن توسعه پایدار روستایی را امری ضروری و مهم دانست و گفت: دست‌یافتن به توسعه‌ای پایدار و متوازن که بتواند نیازهای جامعه محلی و روستانشینان را برآورده سازد و موجب رضایتمندی و رفاه عمومی شود، نیازمند داشتن برنامه و برنامه‌ریزی منطقه‌ای و مشارکتی است.

وی ادامه داد: توزیع متعادل امکانات و خدمات‌رسانی بهینه به سکونتگاه‌های روستایی، عامل مهمی در توسعه، عمران و آبادانی روستاهاست که خوشبختانه بنیاد مسکن استان در این زمینه موفق عمل کرده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان تاکید کرد: ارائه خدمات و امکانات زیرساختی و رفاهی مناسب، منجر به رضایتمندی ساکنین روستایی شده و شکاف بین شهر و روستا را کاهش داده و با این اقدام موثر و انجام پروژه های مجموعه سازی در سطح روستاها، می‌توان ضمن جلوگیری از مهاجرت‌های بی‌رویه به سکونتگاه‌های شهری، موجبات تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و توسعه پایدار روستایی را فراهم کرد.

در این بازدید مسائل فنی و اقتصادی پروژه مذکور مورد بررسی قرار گرفت و ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در استان زنجان جهت اجرای پروژه مشابه، مطرح و بررسی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار