استاندار خوزستان خبر داد:

جاده های رامهرمز تا خیرآباد و غیزانه تا ایذه چهار خطه می شوند

اهواز (پانا) - استاندار خوزستان اعلام کرد جاده های رامهرمز تا خیرآباد و غیزانه تا ایذه چهار خطه می شوند.

کد مطلب: ۱۱۳۱۶۸۱
لینک کوتاه کپی شد
جاده های  رامهرمز تا خیرآباد و غیزانه تا ایذه چهار خطه می شوند

به گزارش روابط عمومی استانداری خوزستان، نشست کمیسیون ایمنی راه های استان روز یکشنبه ۲۷ مهرماه به ریاست غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در محل استانداری برگزار شد.

استاندار خوزستان در این نشست گفت: خوشبختانه در ۶ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل شرایط بهتری از نظر تعداد تصادفات و موارد جرحی و فوتی داشته ایم.

او افزود: این کاهش ها در تلفات و موارد جرحی نشان دهنده توجه بیشتر مردم در رعایت مقررات و همچنین کار شبانه روزی و حضور پیشگیرانه پلیس راه و اهتمام اورژانس برای کاهش آمار فوتی ها است.

شریعتی گفت: همچنین تلاش اداره کل راهداری در زمینه نصب علائم پیشگیرانه و ایمنی در جاده ها و کار بی وقفه ای که در این زمینه انجام شده و نیز کارهایی که در بخش بهسازی و ترمیم جاده ها و استفاده از وسایل ایمنی همچون گاردریل ها و نیوجرسی صورت گرفته است در این موفقیت تاثیرگذار بوده است.

استاندار خوزستان گفت: همچنین اداره کل راه و شهرسازی و شرکت زیرساخت در توسعه راه های استان نقش ویژه ای ایفا کردند و تا سال آینده با چهار خطه شدن محور رامهرمز تا خیرآباد و همچنین مسیر غیزانه تا ایذه میزان بزرگراه های استان افزایش چشمگیر پیدا می‌کند.

شریعتی گفت: این وضعیت برای ما نویدبخش و دلگرم کننده است همچنین حوزه معاونت عمرانی استانداری و دفتر فنی و حمل و نقل و ترافیک نیز سیاستگذاری و برنامه ریزی خوبی داشتند که قابل تقدیر است.

استاندار خوزستان گفت: البته این آمار مربوط به پیش از اربعین است و ما در کاهش فوتی ها در جاده های روستایی در کشور رتبه اول را بدست آوردیم و در آمار مجروحین در جاده های روستایی نیز رتبه سوم در سطح کشور را بدست آوردیم.

شریعتی گفت: البته آمار تصادفات موتورسیکلت افزایش پیدا کرده است و این زنگ خطری برای ما به شمار می‌رود. از عوامل آن هم عدم فرهنگسازی و بعضا تردد موتورسیکلت های فرسوده یا فاقد چراغ سالم است که باید در این زمینه سخت گیری لازم انجام شود.

استاندار خوزستان گفت: البته به دلیل افرایش سه برابری کشت تابستانه افزایش تردد روستاییان را داشته ایم و از این رو احتمال تصادف هم افزایش می یابد و لازم است در راه های روستایی سخت گیری در رعایت قوانین بیشتر شود و کنترل ها افزایش یابد.

شریعتی گفت: امیدواریم آمار استان در نیمه دوم سال بهتر شود و شاهد افزایش ایمنی مسافران در خوزستان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار