مدیردانش آموزی استان کردستان خبرداد:

اطلاعیه شماره 2 فرایند مصاحبه اختصاصی و عمومی پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان سال 1399

سنندج (پانا)-طی اطلاعیه از سوی مدیریت امور پردیس های استان کردستان زمان و مکان مصاحبه اختصاصی و عمومی داوطلبان ورود به دانشگاه فرهنگیان سال 1399 اعلام شد

کد مطلب: ۱۱۲۹۷۹۹
لینک کوتاه کپی شد
اطلاعیه شماره 2 فرایند مصاحبه اختصاصی و عمومی پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان سال 1399

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان به نقل از مدیریت امور پردیس های استان کردستان، جدول زمانبندی، مکان و شرایط انجام مصاحبه معرفی شدگان چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی متقاضیان استان کردستان اعلام شد .

در این اطلاعیه آمده است؛ متقاضیانی که فهرست اسامی آنان در ردیف معرفی‏ شدگان چند برابر ظرفیت هریک از رشته‌های تحصیلی پردیس های دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی‌- تهران (وابسته به وزارت آموزش و پرورش) اعلام گردیده، لازم است برای انجام مراحل مختلف مصاحبه اختصاصی و با در دست داشتن مدارک مورد نیاز و براساس برنامه زمانی به آدرس های اعلام شده اقدام کنند.

مدارک مورد نیاز :

جهت شرکت در مصاحبه به همراه داشتن اصل و تصویر مدارک (کارت ملی، شناسنامه ، دفترچه درمانی درصورت وجود- دیپلم ویا گواهی تأیید شده که معدل کل در آن قید شده است ) و یک قطعه عکس 4 ×3 که در سال جاری گرفته شده باشد (ترجیحاً عکسی که موقع ثبت­ نام در آزمون از طریق پست الکترونیکی به سازمان سنجش آموزش کشور ارسال شده است)، الزامی است.

براساس جدول تعرفه­ های آزمون سراسری، موضوع مصوبه هئیت محترم وزیران در جلسه مورخ 98/11/02 به شماره ابلاغی 142128/ت 56918 هـ مورخ 98/11/06، هر یک از متقاضیان معرفی شده برای هزینه مصاحبه، با رعایت موارد فوق، مبلغ چهار صد و شصت هزار (460.000) ریال به شماره شبای حساب (IR370100004064031203715982)بنام تمرکز وجوه درآمد اختصاصی نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با شناسه واریز( 307030164127564000010996088638 ) قابل واریز در تمامی بانک های کشور واریز نموده و اصل فیش واریزی را به مرکز مجری مصاحبه تحویل دهند.

تذکرات مهم :

عدم حضور در مهلت مقرر برای انجام مصاحبه و سایر مراحل گزینش به هر دلیل به منزله انصراف از تحصیل در رشته های مورد نیاز آموزش و پرورش در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تلقی می‌گردد. مسئولیت آن نیز صرفاً به عهده متقاضی خواهد بود.

انجام مصاحبه اختصاصی و بررسی صلاحیت های عمومی معرفی شدگان به آموزش و پرورش، با رعایت دقیق مفاد دستورالعمل کنترل و مراقبت کووید 19 و فاصله گذاری اجتماعی که به مراکز مجری مصاحبه ابلاغ شده، صورت خواهد گرفت. به متقاضیان تاکید می گردد رعایت نکات بهداشتی مانند همراه داشتن مواد ضد عفونی کننده، زدن ماسک درتمام مراحل انجام مصاحبه و گزینش الزامی است.

به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، ورود همراه با معرفی شدگان به محل مراکز مصاحبه ممنوع می باشد.

معرفی شدگانی که مبتلا به کووید 19 شده و درحالت قرنطینه و یا در بیمارستان بستری می باشند به شرطی که درطول مدت انجام مصاحبه، مدارک و مستندات پزشکی آنان، توسط والدین متقاضی و یا وکیل قانونی به اداره کل آموزش وپرورش استان معرفی شده، ارائه شود، مصاحبه از این گونه متقاضیان، حداکثر با گذشت یک ماه از آخرین روز مصاحبه، درصورت تأیید سلامت وی توسط پزشک معتمد آموزش وپرورش، صورت خواهد گرفت. در راستای صیانت از حقوق سایر متقاضیان آزمون، بعد از انقضای مهلت مقرر،اقدامی میسر نخواهدبود.

از معرفی شدگانی مصاحبه اختصاصی به عمل خواهد آمد که دارای شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه شماره (2) راهنمای انتخاب رشته و (بخش پیوست­ها) آزمون سراسری سال 1399 و اطلاعیه‌های اصلاحی بعدی‌ سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور (کسب نمره علمی کل 6500 و بالاتر در زیرگروه گروه آزمایشی مربوط برای مجاز شدن برای انتخاب رشته، داشتن حداقل معدل کل 14 در دوره متوسطه­ ی دوم (معدل سه پایه اول، دوم و سوم)، برخورداری از سلامت کامل تن و روان و شرایط مناسب جسمانی برای حسن انجام وظیفه معلمی، داشتن حداکثر سن 24 سال تمام در بدو ورود به دانشگاه (1375/07/01 به بعد) و ...) باشند. در غیر این صورت انجام مصاحبه اختصاصی، منتفی خواهد بود.

تبصره : حداقل معدل و حداکثر سن، تحت هیچ شرایطی تغییر نخواهد کرد.

توجه : از متقاضیانی که فاقد شرایط اختصاصی آموزش و پرورش بوده و بدون توجه به ضوابط اعلام شده اقدام به انتخاب رشته نموده ­اند مصاحبه اختصاصی به عمل نخواهد آمد، بنابراین این گونه متقاضیان باید از واریز هزینه ثبت نام خودداری نمایند. بدیهی است در صورت واریز مبلغ واریزی برگشت داده نمی‌شود.

چنانچه فردی با ارائه اطلاعات نادرست پذیرفته شود و یا متعاقب آن مشخص گردد که شرایط لازم را نداشته است، در هر مرحله از ثبت‌نام، تحصیل و یا استخدام قطعی، قبولی وی لغو می­ گردد و حسب مورد مکلف به پرداخت خسارت­های ناشی از آن خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار