معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان:

کسب مقام اول کشوری در فراخوان « تولید محتوای الکترونیکی » توسط معلم زنجانی

زنجان (پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان از کسب مقام برتر توسط معلم و دانش آموزان زنجانی در مسابقات کشوری حوزه معاونت ابتدایی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۵۸۶۸
لینک کوتاه کپی شد
کسب مقام اول کشوری در فراخوان « تولید محتوای الکترونیکی » توسط معلم زنجانی

صیاد سلامی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان از کسب رتبه کشوری توسط دانش آموزان استان زنجان در دومین جشنواره کشوری خلاقیت (شوق مهارت) خبر داد.

سلامی بیان کرد: این جشنواره در تابستان سال 99 و به ابتکار استان لرستان به صورت مجازی برگزار شد، که طی آن دانش آموزان استان، پارمیدا محمد بیگی از آموزشگاه کاشانی شهرستان ابهر و ستایش کلانتری و فاطمه معروفخانی از دبستان شاهد آل یاسین شهرستان خرمدره به ترتیب در بین شرکت کنندگان پایه های چهارم، پنجم و اول ابتدایی و در محورهای نوشتاری، دست سازه و خوانداری حائز رتبه نخست شدند.

معاون آموزش ابتدایی استان ضمن قدردانی از تلاش شایسته این دانش آموزان عزیز و تبریک به معلمان گرانقدر و خانواده های محترم آنان، ابراز کرد: باید تاثیرات آموزشی ارزشمند خانه و مدرسه را قدر بدانیم.

سلامی همچنین از کسب مقام اول کشوری در فراخوان « تولید محتوای الکترونیکی » رشته تربیت کودک توسط معلم زنجانی خبر داد و افزود: مریم جوزی معلم شاغل در آموزش و پرورش مقطع ابتدایی استان زنجان با شرکت در جشنواره « تولید محتوای الکترونیکی » سال تحصیلی 99-98 موفق به کسب رتبه اول در رشته تربیت کودک شد.

شایان ذکر است در راستای قدردانی از تلاش و زحمات دانش آموزان و معلم یاد شده در کسب رتبه های برتر کشوری، لوح یادبودی از سوی معاونت آموزش ابتدایی استان به این عزیزان اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار