48 هزار دانش آموز سیستان و بلوچستانی تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند

زاهدان (پانا) - مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان خبر داد 48 هزار دانش آموز در این استان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

کد مطلب: ۱۱۲۴۹۴۰
لینک کوتاه کپی شد
48 هزار دانش آموز سیستان و بلوچستانی تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند

سید مهدی عبادی امروز در مراسم زنگ شور عاطفه ها که در مدرسه شهدای بانک ملت زاهدان برگزار شد، اظهار کرد: جشن عاطفه ها امسال از 22 شهریور ماه آغاز شد و تا 11 مهرماه ادامه دارد.

وی افزود: امسال نیز به مانند سال های گذشته در روز اول مهرماه به صورت نمادین مراسم زنگ عاطفه ها را در مدارس سیستان و بلوچستان آغاز کردیم تا شاهد کمک های دانش آموزان در این جشن باشیم.
مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: از ابتدای آغاز شور عاطفه‌ ها تاکنون، ۲۵ میلیارد ریال در سیستان و بلوچستان جمع آوری شده است.
عبادی تصریح کرد: سال گذشته از مجموع کمک های مردم سیستان و بلوچستان در جشن عاطفه ۵۲ میلیارد ریال جمع آوری شد.
وی خاطر نشان کرد: سال گذشته با وجود اینکه در استان محرومی هستیم اما ۱۰۸ میلیون تومان از سطح مدارس جمع آوری شد.
مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان به تهیه تبلت دانش آموزی توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت:براساس تصمیمی که در مرکز گرفته شده است قرار است تا با کمک های نقدی جمع آوری شده در هر استان برای دانش آموزان تبلت دانش آموزی خریداری شود.

عبادی افزود: در مرکز ۵۰ هزار تبلت در حال خریداری است که سهم استان ما نیز داده می شود.
مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان تصریح کرد: برای اهدای تبلت، اولویت با خانواده هایی است که ۳ دانش آموز به بالا دارند و تحت پوشش کمیته امداد هستند تا حداقل در هر خانه یک تبلت دانش آموزی وجود داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار