معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان:

ایجاد دوگانگی سلامت و آموزش، از توطئه‌های دشمنان در جریان شیوع کرونا است

سمنان (پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان، بابیان اینکه توطئه‌های دشمنان برای توقف نظام آموزشی در ایران راه به‌جایی نبرد، گفت: ایجاد دوگانگی سلامت و آموزش از توطئه‌های دشمنان در جریان شیوع کرونا است و آنان درصدد توقف نظام آموزشی هستند، بنابراین دانش آموزان باید مهارت سلامتی و زندگی با کرونا را بیاموزند.

کد مطلب: ۱۱۲۰۷۹۲
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد دوگانگی سلامت و آموزش، از توطئه‌های دشمنان در جریان شیوع کرونا است

حبیب‌الله خجسته پور، پیش از ظهر شنبه در آئین نمادین آغاز سال تحصیلی جدید در دبیرستان پیامبر اعظم(ص) سمنان با عنوان این مطلب که خوشبختانه تاکنون توطئه‌های دشمنان برای توقف نظام آموزشی راه به‌جایی نبرده است، افزود: دانش آموزان مهارت سلامتی وزندگی مسالمت‌آمیز با کرونا ویروس در کنار تحصیل و آموزش‌وپرورش را بیاموزند.

وی با اشاره به اینکه فلسفه آموزش و پرورش تحقیق و پژوهش و حل مسئله توسط دانش آموزان است‌، خاطرنشان کرد: شیوع کرونا ویروس، فرصتی را ایجاد کرد که دانش آموزان و دیگر آحاد جامعه، فرهنگ زندگی در شرایط کرونایی را بیاموزند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان، با بیان اینکه بیش از ۶ ماه است که با ویروس ناشناخته کرونا دست و پنجه نرم می کنیم و در این مدت همواره دوگانگی هایی در کشور به وجود آمد که به یاری خدواند این چالش ها یکی پس از دیگری برطرف شد، ادامه داد: آنچه را که در زندگی روزمره اتفاق می افتد، قابل حل است و دانش آموزان با بیان و حل مسئله در چگونگی زیستن با کرونا نقش غیرقابل انکاری دارند.

خجسته پور، گفت: در آستانه محرم حسینی هم دوگانه سلامت و عزاداری در کشور ایجاد شد که با عملکرد شایسته هیئت‌های عزاداری این دوگانه و جوسازی‌ها راه به‌جایی نبرد و اکنون برای بازگشایی مدارس توطئه‌های متعددی از سوی دشمنان ایجاد می‌شود که برای مقابله با این توطئه‌ها نیازمند تلاش مضاعف فرهنگیان و همراهی خانواده دانش آموزان هستیم.

وی افزود: در آستانه بازگشایی مدارس جوسازی‌هایی از سوی برخی رسانه‌های معاند انجام شد که در این جوسازی‌های نادرست با انواع مانع تراشی ها، خواستار عدم تشکیل کلاس و آموزش و پرورش دانش آموزان در کشور بودند که به یاری خدواند این توطئه ها هم راه به جایی نخواهد برد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان، با بیان اینکه، در اوج جنگ تحمیلی هم آموزش و پرورش تعطیل نشد، گفت: در سال تحصیلی جاری هم نمی توان با شیوع کرونا ویروس آموزش و پرورش را تعطیل کرد و اولیاء گرانقدر دانش آموزان با معلمان همکاری های لازم را داشته باشند.

خجسته پور اظهار کرد: وزیر آموزش و پرورش شجاعانه از بازگشایی مدارس دفاع کردند و با رعایت نکات جزئی و کلی دستورالعمل های بهداشتی می توان سال تحصیلی خوبی را در کشور رقم زد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار