مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان تأکید کرد:

فرهنگیان پیشرو در گسترش فرهنگ عفاف و حجاب هستند

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: ضروری است با فرهنگ سازی و به کار گیری شیوه های اقناعی در سطح جامعه در جهت ارتقای فرهنگ عفاف و حجاب پیگیری های لازم از سوی همه دستگاههای فرهنگی انجام شود.

کد مطلب: ۱۱۱۸۶۷۶
لینک کوتاه کپی شد
فرهنگیان پیشرو در گسترش فرهنگ عفاف و حجاب هستند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، محمد رحمتی در جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی و فرهنگیان با اشاره به پیشرو بودن فرهنگیان در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و عقیدتی اظهار کرد: فرهنگیان به عنوان نخبگان جامعه نقش مهمی در سالم سازی فرهنگی جامعه عهده دار هستند به طوریکه با وجود برخی محدودیت های ابزاری، فرهنگیان با اخلاص در ارتقای فرهنگ عفاف و حجاب نقش ایفا کرده اند.

وی با اشاره به تعدد دستگاه های فرهنگی در کشور خاطرنشان کرد: آنچه برای ما اهمیت دارد این است که دانش آموزان از آسیب های اجتماعی مصون باشند و دستگاههای دیگر فرهنگی نیز باید در ارتقای فرهنگ جامعه یاریگر آموزش و پرورش باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در بخش دیگری از سخنانش به شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: تأمین مواد ضدعفونی کننده، تولید ماسک، کمک های نقدی فرهنگیان و دانش آموزان و تهیه 450 بسته معیشتی برای خانواده های نیازمند بخشی از اقدامات آموزش و پرورش با همکاری سپاه قدس گیلان در این روزهای کرونایی است.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان نیز در این نشست با اشاره به تجارب سپاه در زمینه مراقبت‌های بهداشتی و محیطی گفت: سپاه در بهره‌گیری از نگاه جهادی و حضور جوانان و بسیجیان در گروه‌های جهادی تجارب ارزنده‌ای در ایام کرونا به دست آورده است.

سردار محمد عبدالله پور با اشاره به آمادگی سپاه برای کمک به هر بخشی که نظام به آن نیاز داشته باشد، افزود: آموزش ‌و پرورش یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین حوزه‌های آموزشی و پرورشی کشور است که به دلیل همین حساسیت و با توجه به شرایط شیوع کرونا، این آمادگی در سپاه پاسداران وجود دارد تا از این تجارب برای حل مشکلات بهره گیری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار