رئیس اداره آموزش و پرورش کوهپایه گفت:

ابلاغ دستور العمل تعمیر و تجهیز فضاهای آموزشی به مدیران مدارس

اصفهان (پانا) _ سعید صدری رئیس ادره آموزش و پرورش کوهپایه اعلام کرد نظارت بر امر ثبت نام را به صورت دقیق انجام دادیم تا تمام دانش آموزان بتوانند بدون کمترین دغدغه در سال تحصیلی جدید ثبت نام کنند و سال تحصیلی را با کمترین نگرانی و در کمال آرامش آغاز کنیم.

کد مطلب: ۱۱۱۸۶۱۲
لینک کوتاه کپی شد
ابلاغ دستور العمل تعمیر و تجهیز فضاهای آموزشی به مدیران مدارس

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، سعید صدری رییس اداره آموزش و پرورش کوهپایه در خصوص اقدامات انجام شده از سوی این اداره پس از تعطیلی مدارس به دلیل شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: با تغییر فضای آموزشی فیزیکی به فضای مجازی همکاران مجبور شده‌اند از تمام امکانات به منظور استمرار آموزش دانش‌آموزان استفاده کنند که پس از رونمایی از شبکه شاد تمام آموزش ها به صورت متمرکز در این سامانه ادامه پیدا کرد.

وی افزود: با نظارت و پیگیری مستمر، شرایط برای عضویت همکاران و دانش آموزان در شبکه آموزشی دانش آموز "شاد" فراهم شد. البته دانش آموزان اتباع و تعدادی از دانش آموزان مدارس روستایی به دلیل نبود زیر ساخت‌های نرم‌ افزاری و سخت‌ افزاری نتوانستند از امکانات شبکه شاد بهره‌مند شوند که معلمان دلسوز و پرتلاش با حضور در مدرسه و یا محل سکونت آن ها فرآیند آموزش این دسته از دانش آموزان را تداوم بخشیدند.

رئیس اداره آموزش و پرورش کوهپایه با اشاره به تشکیل کارگروه های پروژه مهر از سال گذشته تصریح کرد: دستورالعمل های لازم به منظور تعمیر و تجهیز فضاهای آموزشی و سرویس های بهداشتی مدارس به مدیران ابلاغ شد، کارشناسان ناظر اداره نوسازی از مدارس بازدید کرده و موارد مثبت و منفی مشخص شد. همچنین با همکاری کمیته راهبردی، کمبودها و مازادهای نیروی انسانی مشخص شده و سعی شد تا در زمینه نگهداشت نیروی انسانی به نحو مطلوب عمل شود و امیدوارم با ورود نیروهای فارغ التحصیل از دانشگاه فرهنگیان با مشکل کمبود نیروی انسانی مواجه نشویم.

صدری تعامل اداره آموزش و پرورش کوهپایه با خیرین را از اقدامات مثبت این اداره برشمرده و افزود: توافقاتی برای احداث پروژه های خیرساز در منطقه صورت پذیرفته و همچنین با مکاتباتی که با اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس داشتیم، اتمام پروژه فضاسازی حیاط و سرویس های بهداشتی از سوی این اداره اجرا می شود. ضمن اینکه دو مدرسه پسرانه و دخترانه در شهرهای تودشک و سجزی به همت خیرین ساخته خواهد شد.

وی با اشاره به تعطیلات تابستان و لزوم اجرای برنامه های پرورشی و فرهنگی برای دانش آموزان تاکید کرد: معاونت پرورشی و کارشناس فرهنگی هنری اداره آموزش و پرورش کوهپایه با همکاری میراث فرهنگی و گردشگری منطقه نسبت به برگزاری کلاس های اوقات فراغت مطابق شیوه نامه های ارسالی اقدام کردند. البته در حوزه سوادآموزی نیز کمیته پشتیبانی سوادآموزی با حضور رئیس شورای آموزش و پرورش کوهپایه برگزار شد و مقرر شد سوادآموزان توسط دهیاران شناسایی و به مقاطع بالاتر معرفی شوند.

صدری روند ثبت نام دانش آموزان در سال تحصیلی جدید را مثبت دانسته و خاطرنشان کرد: در این منطقه آمار دانش‌آموزان تراکم چندانی نداشته و ۴ هزار و ۳۰۰ دانش آموز در ۵۳ واحد آموزشی تحصیل می‌کنند، از همین‌رو مدیران مدارس اشراف کامل به آمار دانش آموزان دارند و بر اساس نوبت دهی قبلی، ثبت نام را انجام می دهند.

وی در پایان گفت: سعی شد تا نظارت بر امر ثبت نام به صورت دقیق صورت پذیرد تا تمام دانش آموزان بتوانند بدون کمترین دغدغه برای سال تحصیلی جدید در مدارس ثبت نام کنند. ضمن اینکه پژوهشسرا و مرکز اختلالات یادگیری در کوهپایه به علاوه دو مدرسه استثنایی تلاش و کوشش در تودشک و سجزی از جمله مراکز فعال اداره آموزش و پرورش کوهپایه هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار